Beste mensen,
Om de verbinding tussen mijn Edge 810 en mijn telefoon te herstellen moet ik de bestaande connectie verbreken, en de apparaten over en weer 'verwijderen' uit de instellingen. Dat is geen probleem op de iphone maar het lukt me maar niet op de Edge. In de -overigens erg duidelijke- uitleg van Fiets.nl wordt gezegd dat ik naar 'connected functies' moet gaan in de instellingen, en dan naar 'telefoon', 'smartphone' en als laatste naar 'vergeet telefoon'. Ik zoek me suf naar die 'connected functies'.......... iemand een idee?
Hoor graag!
BvD,
Heiko de Jonge.
Edge 810 telefoon ontkoppelen
-
heikoarjen
- Forum-lid
Of Garmin is weer eens creatief geweest (of een prima outsourced bedrijf laten vertalen).
Zo zat velen jaren geleden een powermeter ergens verborgen als 'stroommeter' op de 705
Al eens gezocht via Google? Dat moet echt zo te vinden zijn.
Zo zat velen jaren geleden een powermeter ergens verborgen als 'stroommeter' op de 705
Al eens gezocht via Google? Dat moet echt zo te vinden zijn.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
heikoarjen
- Forum-lid
Ja....... maar........ niet op de manier die je aangaf. Ik kon de fiets vinden maar kreeg slecht de mogelijkheid tot koppelen, niet tot ontkoppelen. Dat ging dus juist steeds niet. Nu, een paar dagen later ineens wel........ RRRRRRAAAAAAAARRRRRRRR.......
Maar wel erg bedankt voor het meedenken!
Maar wel erg bedankt voor het meedenken!
-
heikoarjen
- Forum-lid
Ik heb exact dezelfde 'uitdaging' (wat is dat toch een k...... woord.....) ik kan ook alleen koppelen, niet ontkoppelen. Misschien moet ik nu ook een paar dagen w8en?
Google levert niets op, op zijn best dit forum dat me hooguit troost biedt: ik ben/was niet de enige.......
Google levert niets op, op zijn best dit forum dat me hooguit troost biedt: ik ben/was niet de enige.......