Je bent van harte welkom!
Wind Cycleworks
Sterker.
‘S Middags mijn fiets even een oplapbeurt gegeven en weer gaan fietsen.
Met de km’s schiet het nog niet op, rusdtig aan op mijn leeftijd , maar wel al weer twee keer in de week wat gedaan. Alleen met droog weer.
De motivatie en de lol zijn er weer, nu wat meer tijd vrijhouden.
Denk dat jij een heel nuttige bijdrage in ons gesprek hebt meegegeven. Dank
Leuk om te horen. Kom je vast wel een keer tegen op de LF1.R-Know schreef: ↑24 mar 2019 12:05Sterker.
‘S Middags mijn fiets even een oplapbeurt gegeven en weer gaan fietsen.
Met de km’s schiet het nog niet op, rusdtig aan op mijn leeftijd , maar wel al weer twee keer in de week wat gedaan. Alleen met droog weer.
De motivatie en de lol zijn er weer, nu wat meer tijd vrijhouden.
Denk dat jij een heel nuttige bijdrage in ons gesprek hebt meegegeven. Dank
Bezig met een voorvork voor een 650b Randonneur : Pacenti 'Paris-Brest' vorkkroon (zeer toepasselijke naam, maar daarover later meer), Columbus vorkbuis en poten (gebogen dit keer), speciale dropouts voor een SON-SL naafdynamo en een extra grote vorkspong als onderdeel van 'low trail' geometrie.
S&S couplings in een Randonneur-frame:
http://windcycleworks.nl/post/183908477745/ss-couplings
http://windcycleworks.nl/post/183908477745/ss-couplings
-
- Forum-lid
anders ik wel
-
- Forum-lid
Ja, dit wordt mijn N+1
Bart heeft het frame en vork klaar, nu de 1000-en-1 details nog (en het spuiten natuurlijk). Al veel voorpret gehad met al het overleg (eerst bij Bart thuis en vervolgens via de mail) en de statusupdates. Zal tzt ook wat van de opbouw posten.
Bart heeft het frame en vork klaar, nu de 1000-en-1 details nog (en het spuiten natuurlijk). Al veel voorpret gehad met al het overleg (eerst bij Bart thuis en vervolgens via de mail) en de statusupdates. Zal tzt ook wat van de opbouw posten.
-
- Forum-lid
Met die ss-couplings (wat ongelukkige naamgeving zou ik zeggen) zou je vast ook heel mooie 'aanschroef-bagagedragers' en dergelijke kunnen maken .. multifunctionaliteit alom