ik sta op het punt om een racefiets te kopen voor mijn vrouw. Ik heb mijn ook laten vallen op een nette granville G-racer. Goeie groep erop, correcte prijs en vooral: goeie maat (reeds testrit gedaan).
Nu is het een carbon frame, en ik kan op internet niets vinden over g-racers in full carbon. Weet iemand van wanneer deze fietsen dateren? En pros of cons?
bedankt!
Granville G-racer: carbon?
Sibon schreef:Een carbon frame? Dacht dat de G-Racer het alu instapmodel is. Dat blijkt ook wel uit de prijzen. Hoogstens dat er een alu/carbon voorvork opzit. Zeker weten dat ie van carbon is? Of is het toch een ander model?
tja, ik heb ondertussen nog 2 andere carbon G-racers te koop gezien, dus ik vermoed dat ze vroeger (misschien rond 2004-2005) begonnen zijn met carbon G-racers, en dat die G-racer meer recent naar het onderste gamma is verhuisd.
Maar het is daarover dat ik wat meer info wil. Ik wil niet een alu fiets kopen die in carbon kleurtjes is geschilderd...
Aha het gaat om een tweedehands fiets. Dan kom ik idd ook G-races tegen met carbon frame.
Maar inderdaad kan ik nergens ook maar iets vinden, ook op buitenlandse sites niet. Hopelijk dat er wat ervaringsdeskundigen op het forum zitten
Maar inderdaad kan ik nergens ook maar iets vinden, ook op buitenlandse sites niet. Hopelijk dat er wat ervaringsdeskundigen op het forum zitten
-
gaisdergerman
- Forum-lid
Probeer het even bij onze zuiderburen, daar worden veel meer granvilles verkocht.
het gaat om deze fiets: http://www.2dehands.be/fietsen/fietsen/ ... 61635.html