Op windows mobile telefoons met gps ontvanger kan gewoon tomtom draaien of garmin mobile, of google maps.
Dit moet wel gekocht of gekraakt worden.
Ik kan sporty pal niet downloaden. (Misschien een java probleempje op mijn pc.
Windows Mobile Apps
Ik gebruik ook Sporty pal op mijn HTC Touch Pro 2. Gebruik het niet altijd, maar is wel een leuk speeltje. Na een training kun je een google maps kaartje zien met je afgelegde route. Het is ook een leuk programmatje om een fietsroute te maken terwijl je fietst.
De andere programmatje hierboven genoemd ken ik niet.
Gr. Diederik
De andere programmatje hierboven genoemd ken ik niet.
Gr. Diederik
- geertjan5
- Forum-lid
@ danny
als ik jou was dan zal ik gewoon de gps van de Iphone gebruiken. Volgens mij is die optimaler dan die van de blackberry. Met de samsung heb ik verder geen ervaring.
als ik jou was dan zal ik gewoon de gps van de Iphone gebruiken. Volgens mij is die optimaler dan die van de blackberry. Met de samsung heb ik verder geen ervaring.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Of kijk eens naar http://www.navmi.com. Deze site kan je data ook uploaden naar een internet-site. Daar kun je dan vervolgens uitgebreid je training analyseren door middel van grafieken, scatter-plots en een 3D-weergave van je route op Google Earth.
navmi features:
Time and distance tracking
Autopause
Auto lap (auto waypoint) recording
Manual lap recording
Integrated sports photography
Map display – including offline cacheing of maps
Chart display – speed and elevation
Multiple settings for multiple sports
Training Diary – including lap, map, photo and chart review
Integration with runsaturday.com online training log and analysis tools
KML and GPX track export
navmi features:
Time and distance tracking
Autopause
Auto lap (auto waypoint) recording
Manual lap recording
Integrated sports photography
Map display – including offline cacheing of maps
Chart display – speed and elevation
Multiple settings for multiple sports
Training Diary – including lap, map, photo and chart review
Integration with runsaturday.com online training log and analysis tools
KML and GPX track export
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
Ik gebruik Sportypal vanaf het voorjaar 2010 en heb inmiddels ruim 5000 km vastgelegd. Als je op zoek bent naar een leuke en makkelijke wijze om je ritten en prestaties bij te houden en achteraf nog eens wilt zien waar je zoal gefietst hebt een absolute aanrader.
Je kan even kijken naar mijn ritten;
http://sportypal.com/Workouts?user_id=88280
Er zitten zeer aardige mogelijkheden in deze gratis versie om te analyseren en inmiddels is de beta versie van Sportypal Pro in vergevorderd stadium.
Je kan even kijken naar mijn ritten;
http://sportypal.com/Workouts?user_id=88280
Er zitten zeer aardige mogelijkheden in deze gratis versie om te analyseren en inmiddels is de beta versie van Sportypal Pro in vergevorderd stadium.