Alles over vakanties op én met de fiets

Toertocht Le Grand Depart (Tour de France Rotterdam) -1 juli

chichi
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:17

chichi 28 jun 2010 22:25

Heb van de organisatie vernomen dat de voorinschrijving dinsdag 29 juni sluit en dat het dan bekendgemaakt gaat worden dat je op de dag zelf ook in kan schrijven. Dus we zien het morgen dan wel

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 29 jun 2010 00:42

Ik heb een startbewijs gekregen, althans, aangeboden gekregen voor een tourtocht, nu is het nog niet binnen, maar ik ben benieuwd welke het is, waar ik moet zijn enzo, of ie uberhaubt nog komt. Anders ga ik lekker een dag genieten van alle fietsen in de stad.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

svensation
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 28 dec 2009 22:30

svensation 29 jun 2010 15:34

Er staat nu inderdaad op de site dag inschrijven op de dag zelf mogelijk is.

Maar ik vraag me af of ie wel door gaat. Het wordt bijna 30 graden donderdag. Is het wel verstandig 10.000 man op pad te sturen in dat weer? Kijk naar die wandeletappe van de vierdaagse een aantal jaar geleden, daar zijn zelfs doden gevallen.

brownie
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 14 jan 2010 11:10

brownie 29 jun 2010 16:19

Ik ga er vanuit dat het gewoon door gaat. Afgelopen zondag was het ook zo warm en is de Tour du Port ook gewoon gestart (hadden ze het maar niet gedaan, was ook het ongeluk niet gebeurd). Maar individuele deelnemers kunnen natuurlijk altijd zelf bepalen dat ze niet mee doen.

dvangennip
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 apr 2008 23:36
Locatie: Breda
Contact

dvangennip 29 jun 2010 18:10

[quote="Svensation"]... Het wordt bijna 30 graden donderdag. Is het wel verstandig 10.000 man op pad te sturen in dat weer? Kijk naar die wandeletappe van de vierdaagse een aantal jaar geleden, daar zijn zelfs doden gevallen.[/quote]
Neem in ieder geval maatregelen: zonnebrandcrème en ruim voldoende eten en drinken. Wees streng voor jezelf door minstens 1 à 2 bidonnen per uur te drinken. Echt risico's zal je in dat geval niet lopen mits je conditie in orde is.

dijkjes
Forum-lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 08 aug 2006 21:14

dijkjes 29 jun 2010 18:19

Het wordt zeker een zeer warme dag donderdag en idd veel drinken, drinken en nogmaals drinken. Hopelijk gebeurt er niks zoals svensation beschrijft
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

joepie
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2007 12:33

joepie 29 jun 2010 22:14

Context, context, context.....

De man die helaas overleed tijdens die bewuste 4-daagse was een ervaren 4-daagse loper die alle voorbereidingen optimaal had getroffen. Het lot was hem niet gunstig gezind, zoals ook zijn familie expliciet heeft laten weten in de media. Dit om een hetze tegen de organisatie te voorkomen!

Gebruikersavatar
arjan916
Forum-lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 13 mar 2005 17:41

Gebruikersavatar arjan916 29 jun 2010 23:17

Foutje, ik heb me in (laten) schrijven voor de verkeerde tocht.
Ik had in gedachten om a.s. donderdag de 120km tocht te gaan doen, maar ben ingeschreven voor de 150km peletonstocht a.s. zaterdag.
Is er iemand geinteresseerd in een startbewijs voor zaterdag (incl shirt) of wil iemand een startbewijs omruilen?
Zaterdag komt mij heel beroerd uit en donderdag heb ik er juist al een snipperdag voor geboekt staan.
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 30 jun 2010 15:49

en daarbij is hje koeling veel beter tijdens het fietsen door rijwind!!

Ik duik vannavond met mijn vrouwhet hotel in , dan hoeven wij nog maan 20 km naar het stadion ip van 150 km file van uit Andijk.

wie weet zitten er nog wat ploegen in het hotel!


we zijn herkenbaar in het geel en in het roze!!
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

eddyfever
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 apr 2009 11:19

eddyfever 30 jun 2010 18:22

@johanandijk Heb begrepen dat veel ploegen in van der valk verblijven in Ridderkerk.

Gebruikersavatar
arjan916
Forum-lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 13 mar 2005 17:41

Gebruikersavatar arjan916 30 jun 2010 19:09

[quote="arjan916"]Foutje, ik heb me in (laten) schrijven voor de verkeerde tocht.
Ik had in gedachten om a.s. donderdag de 120km tocht te gaan doen, maar ben ingeschreven voor de 150km peletonstocht a.s. zaterdag.
Is er iemand geinteresseerd in een startbewijs voor zaterdag (incl shirt) of wil iemand een startbewijs omruilen?
Zaterdag komt mij heel beroerd uit en donderdag heb ik er juist al een snipperdag voor geboekt staan.[/quote]

Niemand geinteresseerd in een ticket (+ shirt) voor a.s. zaterdag, voor weinig :) ?
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

pow
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 jul 2009 12:28

pow 01 jul 2010 02:31

Verdorie, mijn fietsmaatje kan geen vrij krijgen en moet dus afhaken. Alleen (nou ja, wat bekenden betreft dan ;)) fietsen lijkt met niks. Had er veel zin in, eerste grote toertocht, maar zie dat het eindpunt elders is dan de start en ik ken R'dam niet goed dus kom nooit meer terug bij de auto.

Jammer van de centen en het shirt, maar goed. Voor wie er wel zijn: veel plezier en fijne rit ondanks de verwachte hitte!

Plaats reactie