je moet toch al Jan Lul heten om zaken te doen met Neukerman?
groeten van Mie Kut.
(in alle eerlijkheid: heb net een paar mirage 9sp shifters gemonteerd, en (nieuw uiteraard) doen die gewoon perfect hun werk!)
Maar zoals gezegd, anders en beter (ook quá service en advies!) is te vinden.
wel of geen Coppi Mythical van Neckerman
- de zwarten
- Forum-lid HC
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®@TS: kom op zeg: je registreert je met zo'n naam. Wat voor reacties had je daarop dan verwacht?
En je gaat bij een postorderbedrijf (dat niet bekend staat om zijn lage prijzen) dat geen enkele ervaring met fietsen heeft, kijken of ze een fiets naar je wensen hebben. Dan zeg ik: je bent niet goed snik.
En dan moet je ook niet raar op kijken als mensen je niet serieus nemen...
En je gaat bij een postorderbedrijf (dat niet bekend staat om zijn lage prijzen) dat geen enkele ervaring met fietsen heeft, kijken of ze een fiets naar je wensen hebben. Dan zeg ik: je bent niet goed snik.
En dan moet je ook niet raar op kijken als mensen je niet serieus nemen...
de zwarten schreef:je moet toch al Jan Lul heten om zaken te doen met Neukerman?
groeten van Mie Kut.
Hahahaha.....ik zie je niet meer zo vaak posten de zwarten maar nu begrijp ik het. Veel getraind afgelopen winter in het geniep (les gehad van die Dikke Nek Bottechia?
Mvg, Kloot van Neukema
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat dacht je van gewoon sluiten? De TS mag eerst een nieuwe naam gaan verzinnen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!