Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

Tacx en Apple TV

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 21 nov 2018 14:58

De Alpe komt dan ook niet boven de 10%.

Cijfers die Tacx mee geeft aan hun apparaten zijn daarnaast gebaseerd op een gewicht van iets van 70kg meende ik. Mocht je dus zwaarder zijn, dan is het ook eerder 8% dan 10%. Dat verschil merk je al nauwelijks op zo'n apparaat.

Ik zou iig geen Bushido of Snap kopen alleen omdat deze '15%' aankan. Je rit op de Alpe zal er niet realistischer van worden en persoonlijk vind ik dat zwaarder dan 10% is sowieso niet leuk is op een Tacx.

heuvelrug-rider
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 aug 2017 15:48

heuvelrug-rider 25 nov 2018 20:41

Sinds gisteren ben ik de eigenaar van een NEO.
Nu toch wel tegen een betere prijs te koop dan eerst, waardoor ook de keus voor de NEO. Vanavond eerste ritje gereden met Fulgaz, eerste indruk is zeer positief.

Had mijn vrije km, s en tijd op Zwift al verbruikt (geen idee hoe), nu zie ik niet zo 1,2,3 hoe ik een abbo af kan sluiten (buiten de omslachtige weg van een creditcard en paypal) iemand een makkelijkere manier ?

Gebruikersavatar
Kluus
Forum-lid
Berichten: 490
Lid geworden op: 08 aug 2015 14:07

Gebruikersavatar Kluus 25 nov 2018 21:24

t2300 schreef: 12 nov 2018 18:54 Met zwift icm iOS en neo zijn problemen.
Soms geen weerstand en geen Road feel.
Dat laatste zou mij minder uitmaken dan opeens weggevallen weerstand.
Ik begrijp dat het alleen met iOS en neo is, dus wellicht in het achterhoofd houden bij aanschaf van een neo.

https://forums.zwift.com/t/tacx-neo-problems/13422/22
Ik gebruik Zwift al een tijd op een iPad Pro icm de Tacx Neo en heb dit probleem een of twee keer gehad. Echter, dit gebeurde alleen nadat ik gedurende de sessie voor langere tijd van de fiets af was geweest. Als ik dan weer begon was de weerstand bij klimmen en roadfeel inderdaad weg.

Ik heb dit nog nooit plotseling tijdens het rijden gehad.

maikelm
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 dec 2014 20:31
Locatie: Rotterdam

maikelm 25 nov 2018 23:11

heuvelrug-rider schreef: 25 nov 2018 20:41 Sinds gisteren ben ik de eigenaar van een NEO.
Nu toch wel tegen een betere prijs te koop dan eerst, waardoor ook de keus voor de NEO. Vanavond eerste ritje gereden met Fulgaz, eerste indruk is zeer positief.

Had mijn vrije km, s en tijd op Zwift al verbruikt (geen idee hoe), nu zie ik niet zo 1,2,3 hoe ik een abbo af kan sluiten (buiten de omslachtige weg van een creditcard en paypal) iemand een makkelijkere manier ?
Via Apple App Store kan je ook Zwift abbo afsluiten.
Andere optie is een Membership kaart: https://www.12gobiking.nl/zwift-members ... -3-maanden

Plaats reactie