Trainingen Ahoy / Swift
-
- Forum-lid
[quote="Dickaah"]de lier, westland, maar de mol is nog verder weg
[/quote]
De Hoekse Renners misschien, woensdag avond competitie, parcours van 3.5 km met 4 bochten, heel simpel
Link, Woensdagavond Competitie

De Hoekse Renners misschien, woensdag avond competitie, parcours van 3.5 km met 4 bochten, heel simpel
Link, Woensdagavond Competitie
-
- Forum-lid HC
In maassluis heb je de coureur, dat is ook wel een mooi parcour. En niet zo heel ver weg voor jou denk ik.
Edit: ik zie nu dat je daar al rijd
Edit: ik zie nu dat je daar al rijd
-
- Forum-lid
[quote="Dickaah"]dat is denk ik nog verder
maar ik rijd normaal op de coureur en bij me eigen club, WWV maar dat gaat niet door donderdag[/quote]
Dat is dichterbij dan AHOY hoor, volgens mij valt het qua afstand wel mee..
EDIT: Toch niet, vergist daarin, mocht je ooit toch naar DHR gaan, het is echt de moeite waard, je kan daar als je een beetje makkelijk mee kan gerust heel de koers blijven zitten, het is alleen maar rijden, niet draaien en keren.

Dat is dichterbij dan AHOY hoor, volgens mij valt het qua afstand wel mee..
EDIT: Toch niet, vergist daarin, mocht je ooit toch naar DHR gaan, het is echt de moeite waard, je kan daar als je een beetje makkelijk mee kan gerust heel de koers blijven zitten, het is alleen maar rijden, niet draaien en keren.
in princiepe kom ik daar niet, ik rijd eigenlijk altijd woensdag en donderdag coureur wwv, soms op maandag ook coureur is wel genoeg in princiepe. maar deze week is donderdag hemelvaart en gaat het niet door. woensdag avond moet ik werken dus kan ik ook niet op de coureur, vandaar dat ik deze week even wat anders doe
Heren,
Even deze discussie 'misbruiken'.
Ik overweeg om me bij een club aan te sluiten. Het niveau van mijn fietsmakkers ben ik ontstegen, en wil graag doorgroeien.
Ik woon niet al te ver van RWC Ahoy vandaan. Ik vind de website bijzonder onduidelijk. Wordt er daar ook gewoon getraind. Dus met coach etc, iemand die je helpt om ezelf te verbeteren? Of bestaat het alleen maar uit avondcompetities?
Als jullie mij andere clubs aanraden niet al te ver van RWC Ahoy vandaan, dan hoor ik het graag.
Bedankt
Even deze discussie 'misbruiken'.
Ik overweeg om me bij een club aan te sluiten. Het niveau van mijn fietsmakkers ben ik ontstegen, en wil graag doorgroeien.
Ik woon niet al te ver van RWC Ahoy vandaan. Ik vind de website bijzonder onduidelijk. Wordt er daar ook gewoon getraind. Dus met coach etc, iemand die je helpt om ezelf te verbeteren? Of bestaat het alleen maar uit avondcompetities?
Als jullie mij andere clubs aanraden niet al te ver van RWC Ahoy vandaan, dan hoor ik het graag.
Bedankt
Geen idee eigenlijk, de jeugd zie ik daar op di.avond vroeg wel trainingen krijgen hoe het bij de amateurs zit weet ik niet.
Ik zou zeggen ga er een keer langs spreek wat mensen aan.
Ahoy rijdt op di. 19.30 emn donderdags ook.
Swift leidenmisschien ook in de buurt die rijden op di. avond 19.00.
Ander vraagje:
iemand gisteren op swift leiden gereden (25-05) ik wel en zag daar 2 fotografen.
Weet iemand of die foto's beschikbaar zijn en zo ja waar dan?
Verneem graag!
Ik zou zeggen ga er een keer langs spreek wat mensen aan.
Ahoy rijdt op di. 19.30 emn donderdags ook.
Swift leidenmisschien ook in de buurt die rijden op di. avond 19.00.
Ander vraagje:
iemand gisteren op swift leiden gereden (25-05) ik wel en zag daar 2 fotografen.
Weet iemand of die foto's beschikbaar zijn en zo ja waar dan?
Verneem graag!
[quote="robbey"]iemand gisteren op swift leiden gereden (25-05) ik wel en zag daar 2 fotografen. Weet iemand of die foto's beschikbaar zijn en zo ja waar dan?[/quote]
Ik reed er ook (en niet eens zo beroerd) en zag ook twee fotografen.
De ene was bezig met een photoshoot van Jeroen Straathof (grote Swift coureur, tegenwoordig voorzitter van de Atletencommissie van NOC/NSF), met ons als 'achtergrond'.
De andere fotograaf was Michel Groen. Die staat er wel vaker. Zal 'ns vragen wat hij met zijn foto's doet en of 'ie ze eventueel ter beschikking wil stellen aan de internet-gemeenschap.
Wordt vervolgd.
Ik reed er ook (en niet eens zo beroerd) en zag ook twee fotografen.
De ene was bezig met een photoshoot van Jeroen Straathof (grote Swift coureur, tegenwoordig voorzitter van de Atletencommissie van NOC/NSF), met ons als 'achtergrond'.
De andere fotograaf was Michel Groen. Die staat er wel vaker. Zal 'ns vragen wat hij met zijn foto's doet en of 'ie ze eventueel ter beschikking wil stellen aan de internet-gemeenschap.
Wordt vervolgd.
[quote="Bruco"]De andere fotograaf was Michel Groen.[/quote]
Foutje. Ik had de verkeerde voor me. Moet dus nog even verder zoeken/rondvragen.
Gisteravond viel er, wat rupsje betreft, weinig te fotograferen. Geen glorie (uiteraard); geen afgang (gôh). Geen drama, kortom. Dit tot ongenoegen van Jambers...
Foutje. Ik had de verkeerde voor me. Moet dus nog even verder zoeken/rondvragen.
Gisteravond viel er, wat rupsje betreft, weinig te fotograferen. Geen glorie (uiteraard); geen afgang (gôh). Geen drama, kortom. Dit tot ongenoegen van Jambers...
Gisteren was de goesting aanmerkelijk minder dan gebruikelijk: slechts een half péloton bij de A- en B-categorie. Rupsje heeft er twee puntjes (DF-min) een smerige fiets en een noot aan zichzelf aan overgehouden.