Fons bikes
- daniel1975
- Forum-lid HC
De reactie zal wel zijn dat mensen Fons en Rose toch niet geloven en dat ze daarom de boel maar weg heeft gehaald....
Ik snap het allemaal niet; iedereen weet hoe de influencers wereld werkt, dus niks om je voor te schamen. Gewoon open kaart als het op de m/v af wordt gevraagd is toch niet zo moeilijk?
Ik snap het allemaal niet; iedereen weet hoe de influencers wereld werkt, dus niks om je voor te schamen. Gewoon open kaart als het op de m/v af wordt gevraagd is toch niet zo moeilijk?
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
En dan nu tijd voor humor over gebakken lucht...
https://www.youtube.com/watch?v=fDaormSAVHk
https://www.youtube.com/watch?v=fDaormSAVHk
Nope, een foto van een dame op de fiets, een melding van 9 reacties (die ik ook niet zie) en een aantal links die nergens toe leiden naast een foto van een (stoere) dame die naar haar borsten wijst. Niet dat het verder wat uitmaakt want uit de reacties begrijp ik dat het vooral reclame was voor een foute fiets.timo2.0 schreef: ↑19 nov 2018 11:26https://stoerevrouwensporten.nl/vrouwen ... ons-bikes/
Een column die overigens zo door kan naar het taaltopic
- alliance_0
- Forum-lid
Hé.. gisteren stond hier als laatste een post van rose. Misschien wel verstandig dat ze hem verwijderd heeft, want duidelijk was dat niet zo erg veel begrijpt over het gedoe omtrent de leugens van Fons.
Klopt. Rose heeft ook wel Fons trekjes dus.
Voortaan dus alles quoten en kunnen ze de tekst wel wijzingen naar '-' oid maar de post niet verwijderen.
Voortaan dus alles quoten en kunnen ze de tekst wel wijzingen naar '-' oid maar de post niet verwijderen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet begrijpt of niet wil begrijpen?alliance_0 schreef: ↑20 nov 2018 08:51 Hé.. gisteren stond hier als laatste een post van rose. Misschien wel verstandig dat ze hem verwijderd heeft, want duidelijk was dat niet zo erg veel begrijpt over het gedoe omtrent de leugens van Fons.
Less is bore
Nee,..... alliance_0 probeert een grap te maken, vermoed ik. Volgens de statistieken was superrose hier voor het laatst actief op 04 feb 2017 23:26. Je kunt dan wel een bericht posten en weer wissen. De actief status is niet te veranderen
Live fast; die young. mijn blog
Er stond hier gisteren wel degelijk een bericht van Superrose @work....
De relatie met Fons werd ontkend en als je met dur wil bakkeleien moet dat op de sociale media doen, dat was ruwweg de boodschap....
Onderschrift nog steeds met de zbelvaud als herkenningspunr.....
De relatie met Fons werd ontkend en als je met dur wil bakkeleien moet dat op de sociale media doen, dat was ruwweg de boodschap....
Onderschrift nog steeds met de zbelvaud als herkenningspunr.....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Nee, klopt.
"We" zouden idd eens uit dit trollenforum oid moeten komen en beter huiswerk doen.
Volgens Rose dan he die gisteravond niet poste als "Rose" maar als "Rose@work" oid.
Shadow account dus.
Maar laten we dat verder toch zitten. De troll is weer onder de grond gekropen.
"We" zouden idd eens uit dit trollenforum oid moeten komen en beter huiswerk doen.
Volgens Rose dan he die gisteravond niet poste als "Rose" maar als "Rose@work" oid.
Shadow account dus.
Maar laten we dat verder toch zitten. De troll is weer onder de grond gekropen.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock