Ik heb gem van 26,2 gehaald vandaag en daar ben ik tevreden mee. Voor de wind van een makkie en we hebben echt zitten sparen. Na Westkapelle volgens mij. Kwam de wind om de hoek kijken. We reden in een groepje van 5. Waar een 1 van geen kop werk deed en er 2 redelijk stuk zaten. Dus een maat en ik hebben om en om gedraaid. De route was prachtig. Alleen de laatste paar km kan echt niet net als DDX zegt. We hadden ook na Tholen links aan kunnen houden en zo naar bergen kunnen rijden.
Verder echt een top dag.
BRM 200 Bergen op Zoom - Luctor et Emergo - 17 november
-
- Forum-lid
Ja, leuk dagje Zeeland. Eerste 40km met de snelle groep meegefietst. Daarna vond ik het wel mooi geweest en alleen verder gegaan. Of dat verstandig was, weet ik niet. Het stuk op Schouwen was solo een ellendig lang stuk tegen de wind in. Dus de laatste 30km maar weer aangehaakt bij een groepje uit Utrecht en net na 17:00 binnen. Dat stukje door de binnenstad vond ik niet zo'n probleem, maar ik had niet zo nodig over het perron van het station hoeven te fietsen...
Mooie afwisselende route, heerlijk zonnetje. en ook heerlijk windje 
Na zo'n 90km begon 'wind tegen', WIND was volledig in zijn element, ik na zo'n 150km nét wat minder.....
Laatste 3okm bogen we iets af, wat de snelheid ten goede kwam. Toeristische route door BoZ, daarna nog even 'klunen' over het station......
Landschappelijk gezien wat mij betreft de mooiste 200BRM die 'we' hebben!

Na zo'n 90km begon 'wind tegen', WIND was volledig in zijn element, ik na zo'n 150km nét wat minder.....
Laatste 3okm bogen we iets af, wat de snelheid ten goede kwam. Toeristische route door BoZ, daarna nog even 'klunen' over het station......

Landschappelijk gezien wat mij betreft de mooiste 200BRM die 'we' hebben!
-
- Forum-lid
Ik haalde je net na de start in. En begroete je met “dag meneer de lange.
Mn maten stonden met enige verbazing de maat van je frame te bewonderen.
Wbt de route deze is mooi. Maar boekelo ook !!
Tsja.....ben ook de kleinste niet. Bart heeft het voor elkaar gekregen een fiets te bouwen die comfortabel en stabiel is en kennelijk ook nog eens bewonderenswaardig.Ridley Noah flyer schreef: ↑18 nov 2018 13:46 Ik haalde je net na de start in. En begroete je met “dag meneer de lange.

En inderdaad: Boekelo is ook mooi! Staat in de agenda.