Gelukkig ben ik geen rechter en mag ik dus gewoon een mening over QS en Lefevre hebben. "If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck." Hoeft in een rechtszaal niet tot een veroordeling te leiden, maar dat wil niet zeggen dat ik niet mag geloven dat het toch echt een eend is.Enzzo schreef: ↑25 sep 2018 15:00 ik zou het mooi vinden maar had ook graag wat meer concurrentie gezien zodat het veld wat breder en de populariteit wat groter wordt. Ik geloof niet dat er sprake is van valsspelen als je daar soms op hint. Ook niet als het geen NL’ers maar Britten zouden zijn. Gewoon omdat er geen aanleiding is om dat te vermoeden.
dat gezever over lefevre en Quickstep hou ik me verder buiten. Niet bewezen is onschuldig zo werkt een rechtstaat nu eenmaal. Wat er verder allemaal van aan is interesseert me niet. Alleen jammer dat ik bij elk bericht over Lefevre, quickstep of Sky weer diezelfde berichten moet lezen. Ik weet onderhand wel hoe sommigen er over denken en hoef dat niet elke keer weer te horen!
Ik steek voor geen enkele sporter mijn handen in het vuur en dus ook niet voor de Nederlandse dames. Maar ik denk dat doping niet de reden is voor de Nederlandse suprematie. Ze rijden voor verschillende ploegen met buitenlandse ploeggenoten, die dan ook toegang tot dezelfde doping zouden moeten hebben. Ik denk dat het eerder te vergelijken is met de Belgen in het veldrijden of de Nederlanders in het schaatsen. Veel aandacht, een goede toegang en meerdere rolmodellen, waardoor Nederlanders een voorsprong hebben.