Puck Moonen
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
Het overgrote deel van het damespeloton kan niet leven van het wielrennen alleen. De UCI is bezig met het opzetten van een World Tour voor de dames, met (dacht ik) 14 ploegen. De rensters van deze ploegen hebben dan het recht op een minimum salaris. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Precies daarom mijn vraag aan jer81. Moonen leeft inderdaad van instagram - vandaar de foto die de sponsors van haar rollers, bh en hoofdtelefoon tevreden stelt - plus van een contract bij Lotto-Soudal waar honderden meisjes die beter zijn dan haar enkel van kunnen dromen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Deze foto stelt mij ook wel tevreden hoor.timo2.0 schreef: ↑06 aug 2018 16:05Precies daarom mijn vraag aan jer81. Moonen leeft inderdaad van instagram - vandaar de foto die de sponsors van haar rollers, bh en hoofdtelefoon tevreden stelt - plus van een contract bij Lotto-Soudal waar honderden meisjes die beter zijn dan haar enkel van kunnen dromen.

En wat let die dames om ook te gaan netwerken via social media?timo2.0 schreef: ↑06 aug 2018 16:05Precies daarom mijn vraag aan jer81. Moonen leeft inderdaad van instagram - vandaar de foto die de sponsors van haar rollers, bh en hoofdtelefoon tevreden stelt - plus van een contract bij Lotto-Soudal waar honderden meisjes die beter zijn dan haar enkel van kunnen dromen.
En vanwaar dan al die neerbuigende reacties? Is dat afgunst of jaloezie of wat anders?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
1) de meeste dames zijn ook actief op social media maar gewoon voor de lol omdat ze vooral heel serieus met hun vak bezig zijn.
2) "neerbuigend" - als je het zo wil noemen - omdat ik het damespeloton met veel plezier volg en ik het veelzeggend maar niet niet fair vindt dat de honderden dames die echt hard kunnen fietsen qua aandacht volledig in de schaduw staan van een meisje die qua sportieve prestaties gewoon helemaal niet kan meekomen maar dankzij veel make-up en de nodige foto's in bikini cq strakke shirtjes toch als "succesvol" wielrenster met een profcontract door het leven gaat. Dat heeft ze overigens slim bekeken dus het zegt vooral veel over haar fans
Paulien Koster, Kirsten Peetoom, Bente Van Teeseling, Danique Braam, Mylene De Zoete, Winanda Spoor, Nancy van der Burg, Nina Kessler, Evy Kuijpers, Janine Van Der Meer.
En al die honderden andere Nederlandse dames die in tegenstelling tot Puck Moonen af en toe gewoon eens iets anders achter hun naam hebben dan "DNF" of "DNS"
Gelukkig wordt maar één plek in het peloton door Puck ingenomen en zijn er nog voldoende andere plaatsen voor die andere dames. Als ze het wel van de plek van Puck moeten hebben, dan is het wel heel erg armoedig gesteld met het dameswielrennen.
Maar volgens mij hebben we kortgeleden hier ook al zo'n discussie gehad en was dat niet helemaal de bedoeling.
Maar volgens mij hebben we kortgeleden hier ook al zo'n discussie gehad en was dat niet helemaal de bedoeling.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets