Pitbull schreef:@ Canyon81: kun je de derri gewoon verstellen of kan deze niet standaard zoveel???
Als ik alleen het buitenblad zou willen kan dat??of moet ik zowel een binnen als buiten blad van rotor hebben???
De derrie verstellen is geen enkel probleem. Je kunt alleen een buitenblad nemen, al zou ik eerder alleen een binnenblad nemen, omdat met klimmen de voordelen beter uit de verf komen. Schakelen geeft geen enkel probleem, al gaat het schakelen het mooist als de ketting van of naar het 'lage' gedeelte van het kettingblad gaat, omdat de ketting dan iets meer ruimte heeft.
De (advies)prijs van een setje Rotor kettingbladen, zoals ik ze heb: dik 150 euro meen ik. Ik heb een 50/38, geschikt voor Shimano Ultegra. Inderdaad, achterlijk duur...
Wat betreft de verkrijgbaarheid: met een beetje mazzel zijn ze al leverbaar via je FM. Rotor levert niet aan particulieren, ook reageren ze niet op mail via hun site. Niet op mijn mail tenminste. Uiteindelijk is het via mijn FM gegaan, maar al met al duurde het een week of 6 voordat ze geleverd waren. Rotor controleert ook de KvK-gegevens van de besteller, om te checken of het wel een FM is...
Maar ik heb ze uiteindelijk, en ik ben er dik tevreden mee.
Eenvoud kenmerkt het ware.