Tour 2018
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Zo slecht is dit voor Tom ook weer niet, sterker voor Tom is dit het beste, beter Kans op nummer 1 dan safe en 2.
-
anderson99
- Forum-lid
Niks mis met de winnaar terecht gewonnen maar dan na de rit zegt die "Froome is the best ever" heeft iemand een teiltje.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Nee joh, dat is fantastisch, de Bom bast straks in het voordeel van Tom.anderson99 schreef: ↑19 jul 2018 17:51 Niks mis met de winnaar terecht gewonnen maar dan na de rit zegt die "Froome is the best ever" heeft iemand een teiltje.
Bah walgelijk dat Sky. Echt de doodsteek voor het wielrennen die ploeg. Door het berekend rijden van die labratten staat dus zelfs bij een etappe als dit de uitkomst al vast. Ben dus bang dat de rest van de tour optocht kijken wordt, want ik kan me niet voorstellen dat er nu nog iemand zich kan motiveren om echt aan te vallen.
Al hoop ik natuurlijk dat ik ernaast zit
Al hoop ik natuurlijk dat ik ernaast zit
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Toch heel lang geleden dat he zo spectaculair en spanned was, Thomas wint het helaas door een veel beter bocht

En Thomas doet dit natuurlijk alleen omdat hij de stalorders opvolgt want trek hij samen met Dumoulin door dan zetten ze Froome op achterstand en dat mag niet.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Nog nooit een wedstrijd gereden?
Da's al 300 jaar hele normale wielrenploegentactiek.......
Laatst gewijzigd door Keezx op 19 jul 2018 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
El Pistolero
- Forum-lid
Tom heeft na afloop aangeven dat hij een schakelfout maakte.ericpeters schreef: ↑19 jul 2018 18:00 Toch heel lang geleden dat he zo spectaculair en spanned was, Thomas wint het helaas door een veel beter bocht
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe vaak heb jij een serieuze gele trui kandidaat af zien stoppen ipv voorsprong maximaliseren?
Dit is te zot voor worden, ***ploeg. Froome moet en zal winnen, maar zelfs al wint ie, dan zal die droeftoeter nooit als grote renner worden herinnerd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Zo ik ben er van bij gekomen, hoewel nog steeds chagrijnig.
Wat een k....t overwinning van Sky, laf gekoerst met maximale resultaat,
Als er nog steeds niemand vandaag overtuigd is dat oortjes en wattage meters de koers dood word gemaakt dan weet ik het echt niet meer. grrrrrrrrrr
Wat een k....t overwinning van Sky, laf gekoerst met maximale resultaat,
Als er nog steeds niemand vandaag overtuigd is dat oortjes en wattage meters de koers dood word gemaakt dan weet ik het echt niet meer. grrrrrrrrrr