Really??
Tour 2018
- Supergrover
- Forum-lid HC
Laatst gewijzigd door Supergrover op 17 jul 2018 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- robbebopper
- Forum-lid HC
- robbebopper
- Forum-lid HC
Wauwwww!,,,
Pure reclame voor het dameswielrennen!
Pure reclame voor het dameswielrennen!
Goeiedag wat een ontknoping !!!
Ongelofelijk wat een klasbak die Van Vleuten. Toen ze gelost werd bergop bleef ze maar gaan en in de laatste kilometer toen het spel gespeeld leek blééf ze maar doortrappen. Met succes.
Op 400 meter van de finish gaf ik geen cent voor haar overwinning !
Ongelofelijk wat een klasbak die Van Vleuten. Toen ze gelost werd bergop bleef ze maar gaan en in de laatste kilometer toen het spel gespeeld leek blééf ze maar doortrappen. Met succes.
Op 400 meter van de finish gaf ik geen cent voor haar overwinning !
Laatst gewijzigd door havana op 17 jul 2018 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
gaaf!
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
El Pistolero
- Forum-lid
Echt gaaf zeg. Reclame voor het wielrennen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
OK, bij dezen beloof ik plechtig dat ik nooooit meer ga beweren dat vrouwenwielrennen saai is. Van met een half oog (tijdens het werk) naar de stream kijken naar opgeslokt worden door het scherm. Fantastische koers!
(nu weer aan het werk
)
EDIT: wat ik dan wel weer grappig vind is dat ik dit bericht exact op hetzelfde moment getikt blijkt te hebben als timo het zijne
EDIT2: for the record: ik tikte bovenstaande VOORDAT Marijn stelde "iedereen die nu nog beweert dat vrouwenwielrennen saai is persoonlijk op te zoeken"
(nu weer aan het werk
EDIT: wat ik dan wel weer grappig vind is dat ik dit bericht exact op hetzelfde moment getikt blijkt te hebben als timo het zijne
EDIT2: for the record: ik tikte bovenstaande VOORDAT Marijn stelde "iedereen die nu nog beweert dat vrouwenwielrennen saai is persoonlijk op te zoeken"
Laatst gewijzigd door 53x11 op 17 jul 2018 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Vrouwenwielrennen is saai.
Trouwens onzin, is dat beweerd dan? Vrouwen zijn minder krachtig, dat wel.
De koffie staat klaar hoor!
Wielrennen is enorm aan het groeien, professionaliseren voor Dames (net als Voetbal) en het is ondertussen het aanzien zeker waard, maar bij elke sport is de mannenvariant zo veel sneller/krachtiger dat vooral als je net schakelt ik toch elke keer weer schrik. Heb je net een leuke damespot zitten kijken op Wimbledon en schakel je naar een herenwedstrijd, wat een verschil. De hele speldynamiek is total anders.
Mannen en Vrouwen hebben nu eenmaal een andere physiek.
Trouwens onzin, is dat beweerd dan? Vrouwen zijn minder krachtig, dat wel.
De koffie staat klaar hoor!
Wielrennen is enorm aan het groeien, professionaliseren voor Dames (net als Voetbal) en het is ondertussen het aanzien zeker waard, maar bij elke sport is de mannenvariant zo veel sneller/krachtiger dat vooral als je net schakelt ik toch elke keer weer schrik. Heb je net een leuke damespot zitten kijken op Wimbledon en schakel je naar een herenwedstrijd, wat een verschil. De hele speldynamiek is total anders.
Mannen en Vrouwen hebben nu eenmaal een andere physiek.