Giro 2018
Havanna, in de tijd van Amstrong zat iedereen onder maar konden het niet waarmaken. Weleens zijn documentaires gezien hoe hij trainde en alles tot in de puntjes verzorgde. Wie zegt dat het nu weer niet zo is?? Hoe weet jij nu zo zeker dat dumoulin en andere schoon zijn.
Je kunt het uitdrukken in cijfers die het mooist eruit zien maar was toch 3:30 in minuten en 80+km alleen.
Chauvinisme volledig met je eens, maar er is zeker ook een andere kant van het verhaal, positief bij dopingtest....
YFood !!!
Chauvinisme? Dus als geen vd argumenten weerlegd kunnen worden gooien we het op chauvinisme? Veel te makkelijk. Ik praat al jaren zo over Froome, ook als er geen Nederlander tot de concurrentie behoorde. Lees mijn posts er maar op na.
Ik zeg volgens mij nergens dat TD dat schoon is maar
1. Hij doet geen buitenaardse dingen
2. Hij is tot op heden van onbesproken gedrag
3. Zijn ploeg is van onbesproken gedrag, incl dubieuze dokters
4. Hij komt bepaald niet uit het niets zoals Froome
@beni
Helemaal mee eens. Volgens mij beweer ik het tegendeel ook nergens. Armstrong was manikaal met zn sport bezig en waarschijnlijk was hij zonder dope ook de beste geweest ervan uitgaande dat de rest schoon was.
Ik zeg volgens mij nergens dat TD dat schoon is maar
1. Hij doet geen buitenaardse dingen
2. Hij is tot op heden van onbesproken gedrag
3. Zijn ploeg is van onbesproken gedrag, incl dubieuze dokters
4. Hij komt bepaald niet uit het niets zoals Froome
@beni
Helemaal mee eens. Volgens mij beweer ik het tegendeel ook nergens. Armstrong was manikaal met zn sport bezig en waarschijnlijk was hij zonder dope ook de beste geweest ervan uitgaande dat de rest schoon was.
Laatst gewijzigd door havana op 25 mei 2018 19:46, 5 keer totaal gewijzigd.
Zo jij bent goed in cijfers, kun je me ook vertellen hoe vaak het is voorgekomen dat iemand met 3 minuten voorsprong een bergetappe won die voor het klassement van importantie was in 1 van de 3 grote rondes.Iedereen mag Froome z'n prestatie verdacht vinden maar TD doet maar 0,01388% minder goed over de hele Giro. Dan ben je voor mij net zo verdacht!
P.S. en die later niet op doping werd betrapt

de wijze waarop Froome vandaag de rit wint is in mijn optiek nou niet zo buitenaards dat er wel gesnoept moet zijn.
Desondanks is dit wat mij betreft een inktzwarte dag voor het professionele wielrennen, die iedereen met een beetje gezond verstand heeft zien kunnen aankomen.. Met dank aan de UCI die de boel maar laat voortmodderen en de "ethische" Sky-ploeg die bewust voor een vertragingstactiek kiest in deze zich voortslepende zaak. En vooralsnog lijkt er geen einde te komen aan deze soap. De professionele wielersport zakt steeds dieper weg als het gaat om geloofwaardigheid en aanzien. Je zou denken dat het professionele wielrennen wel iets heeft geleerd van het verleden. Niets is minder waar. Professioneel wielrennen is het lachertje van de populaire professionele sporten. En iedereen die denkt dat er minder doping wordt gebruikt als in het verleden, die gelooft in sprookjes.
Vraag me werkelijk af of ik nog wel naar deze poppenkast wil kijken.
Desondanks is dit wat mij betreft een inktzwarte dag voor het professionele wielrennen, die iedereen met een beetje gezond verstand heeft zien kunnen aankomen.. Met dank aan de UCI die de boel maar laat voortmodderen en de "ethische" Sky-ploeg die bewust voor een vertragingstactiek kiest in deze zich voortslepende zaak. En vooralsnog lijkt er geen einde te komen aan deze soap. De professionele wielersport zakt steeds dieper weg als het gaat om geloofwaardigheid en aanzien. Je zou denken dat het professionele wielrennen wel iets heeft geleerd van het verleden. Niets is minder waar. Professioneel wielrennen is het lachertje van de populaire professionele sporten. En iedereen die denkt dat er minder doping wordt gebruikt als in het verleden, die gelooft in sprookjes.
Vraag me werkelijk af of ik nog wel naar deze poppenkast wil kijken.

Laatst gewijzigd door arnold op 25 mei 2018 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
-
- Forum-lid HC
Die laatste voorwaarde is wel weer een beetje jammer....P.S. en die later niet op doping werd betrapt
Het volk wil bedrogen worden en is bovendien ook nog gek op sprookjes.....
Ik zag persoonlijk een replica van Floyd fietsen, Elke andere renner zonder goede advocaat en een ploeg die hier het geld voor beschikbaar heeft had hier simpelweg niet gefietst.
Puffy kan wat mij betreft beter heel snel iets anders gaan doen want hier doet hij de fietsport ook geen een plezier mee......
Laatst gewijzigd door sharkman113 op 25 mei 2018 19:59, 2 keer totaal gewijzigd.
sharkman113 schreef: ↑25 mei 2018 19:57Die laatste voorwaarde is wel weer een beetje jammer....P.S. en die later niet op doping werd betrapt
Het volk wil bedrogen worden en is bovendien ook nog gek op sprookjes.....
Ik zag persoonlijk een replica van Floyd fietsen, Elke andere renner zonder goede advocaat en een ploeg die hier het geld voor beschikbaar heeft had hier simpelweg niet gefietst.
Puffy kan wat mij betreft beter heel snel iets anders gaan doen want hier doet hij de fietsport ook geen een plezier mee......

Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Dan ben je geen echte liefhebber.
Gebeurt er eens wat " epic" , is het ook weer niet goed.
Wat mag de CL finale zijn?
Zelf fietsen is natuurlijk prioriteit 1, ik blijf ook niet thuis om tv te kijken....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig