Giro 2018
Was gisteren trouwens de eerste overwinning in de Giro met schietschijven? Of reed Viviani er ook al mee?
- Tracing_NL
- Forum-lid
Wat ik dus gisteren niet begrijp. Als er één etappe was waar schietschijven zinloos waren dan was dat gisteren. Vlakke aanloop van 180 km en dan in één ruk naar boven zonder te remmen. Das toch weer 400 gram extra mee naar boven
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
Fietsen met schijfremmen worden op profniveau dan ook meestal niet gekozen om de functionaliteit, maar ter propaganda, mogelijk zijn er zelfs contractuele verplichtingen om minimaal een paar ritten ermee te rijden.Tracing_NL schreef: ↑25 mei 2018 08:13 Wat ik dus gisteren niet begrijp. Als er één etappe was waar schietschijven zinloos waren dan was dat gisteren. Vlakke aanloop van 180 km en dan in één ruk naar boven zonder te remmen. Das toch weer 400 gram extra mee naar boven
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Wie betaalt, bepaalt.
Als je de profs zelf laat kiezen rijden ze allemaal met velgremmen.
Als je de profs zelf laat kiezen rijden ze allemaal met velgremmen.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Dat denk ik niet. Ik denk dat de sprinters wel voor schijven kiezen, bij een vrije keuze.
Maar dat enkel omdat de fiets op de plekken waar het moet stijver is door de steekassen, heeft niets met de remmen te maken, maar dat gaan ze nooit zeggen.....
Maar dat enkel omdat de fiets op de plekken waar het moet stijver is door de steekassen, heeft niets met de remmen te maken, maar dat gaan ze nooit zeggen.....
-
BennieFietsen
- Forum-lid
Als Dumoulin slim is, dan ontsnapt hij vandaag uit het peleton, neemt een voorsprong van 30 seconden en houdt die voorsprong vast t/m de finish