Giro 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deed papa Poppel dat zelf nooit dan?
Klim morgen is beetje vergelijkbaar met gister denk ik? Ellendig lang valsplat en dan nog een snelle lange klim?
Klim morgen is beetje vergelijkbaar met gister denk ik? Ellendig lang valsplat en dan nog een snelle lange klim?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Te gek voor woorden dat ze op zaterdag geen bergrit doen.
Het is idd een wat opmerkelijk profiel. Die paar bultjes in het begin wordt een beetje getrainde wielertoerist niet eens nerveus van. Na die eerste hindernissen heel lang echt mega vlak dus eventuele verschillen kunnen daar goed gemaakt worden.
Slotklim is met die bochten wel mooi. Ik ken dat stuk van Italië, niet maar misschien daar toch eens in de herfst een weekje heen. Ik denk dat de laatste 20 km van deze etappe echt prachtig zijn.
Zal ook echt een mooi punt zijn waar de finish is want er gaat een funicular omhoog en zo'n kostbaar ding leggen ze niet aan als er niks te zien is.
Maakt het gelijk een perfect familie-uitje. Fietsend deel van de familie met de fiets omhoog en de rest met de funicular (funicolare in Italië). Ik zeg doen!
Maar voor het klassement zal het toch op de laatste passo te doen zijn:

Ga er voor de zekerheid toch even goed voor zitten.
Maar eerst zelf nog even op de fiets!
Slotklim is met die bochten wel mooi. Ik ken dat stuk van Italië, niet maar misschien daar toch eens in de herfst een weekje heen. Ik denk dat de laatste 20 km van deze etappe echt prachtig zijn.
Zal ook echt een mooi punt zijn waar de finish is want er gaat een funicular omhoog en zo'n kostbaar ding leggen ze niet aan als er niks te zien is.
Maakt het gelijk een perfect familie-uitje. Fietsend deel van de familie met de fiets omhoog en de rest met de funicular (funicolare in Italië). Ik zeg doen!
Maar voor het klassement zal het toch op de laatste passo te doen zijn:

Ga er voor de zekerheid toch even goed voor zitten.
Maar eerst zelf nog even op de fiets!
-
El Pistolero
- Forum-lid
Vandaag nog mooi weer in Nederland. Straks drie uurtjes fietsen en daarna de slotklim bekijken. Morgen wel de hele dag voor de tv, verwacht dan wel wat aanvallen van klassementsrenners die op achterstand staan.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Morgenavond zal wel duidelijk zijn hoe de kaarten liggen. Deze twee dagen zal er niet a la Tour de France gekoerst worden vermoed ik.
Vandaag werd er niet echt gekoerst tussen de favorieten. (maar volgens mij leende de klim zich er ook niet echt voor, aangezien Battaglin nog 4e werd...) Bouwman wel lekker bezig, Net de overwinning gemist, maar laat zien dat er nog wel iets in de benen zit de komende weken!
- daniel1975
- Forum-lid HC
TD lijkt het bergop net niet te hebben deze Giro. Benieuwd wie Yates aan kan gaan vallen.
Puffy zal binnenkort wel “ziek” uitstappen denk ik.
-
El Pistolero
- Forum-lid
Yates gebruikt toch ook een puffy?
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heeft wel zijn straf gehad.
8ste op 12 seconden, hoezo lijkt hij het niet te hebben? Lijkt mij een puike prestatie.daniel1975 schreef: ↑13 mei 2018 17:20 TD lijkt het bergop net niet te hebben deze Giro. Benieuwd wie Yates aan kan gaan vallen.
Allard
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, maar heb je de finale gezien?