Wschlk heben ze de faktuur gevonden en zijn ze tot de vaststelling gekomen dat hij de produkten nog moet betalen? Wat is daar nu fout aan?Infinito GB schreef: ↑29 apr 2018 09:27 “Astana schrikt van onthulling Westra en gaat mogelijk vergoeding eisen”
Bron: Nu.nl
Natuurlijk. Bij Astana wisten ze hier niets vanaf.![]()
Het dopingtopic 2.0
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
-
Ernsto Rudolfo
- Forum-lid
Attesten!. Om een licentie te bekomen om aan wedstrijdwielrennen mee te doen, moet je meestal een medische keuring ondergaan. Er zijn drie categorieen. De zwaarste is de derde. Deze is bedoelt voor profs/elite.
De KNWU heeft wielren begeleidingsartsen en geregistreerde sportartsen bevoegd verklaard om deze keuring uit te voeren. Deze maken ook reclame hiervoor. Sommigen maken zelfs melding van : ook voor attest ivm. inspanningsastma! Nu weet ik waarom ik zo kortademig word als ik een berg op fiets! Ik heb geen attest.
Mijn moeder zei het al: jongen je zweet helemaal en je bent helemaal buiten adem, is dat wel gezond?
De KNWU heeft wielren begeleidingsartsen en geregistreerde sportartsen bevoegd verklaard om deze keuring uit te voeren. Deze maken ook reclame hiervoor. Sommigen maken zelfs melding van : ook voor attest ivm. inspanningsastma! Nu weet ik waarom ik zo kortademig word als ik een berg op fiets! Ik heb geen attest.
Mijn moeder zei het al: jongen je zweet helemaal en je bent helemaal buiten adem, is dat wel gezond?
-
Ernsto Rudolfo
- Forum-lid
Gewoon een regel instellen(UCI) dat je geen vetpercentage mag hebben beneden de 9%(mannen) om gezondheidsredenen
En dan de mogelijkheid openen om een met redenen omkleed een attest in te dienen om minder te scoren!
En dan de mogelijkheid openen om een met redenen omkleed een attest in te dienen om minder te scoren!
over froome nog: wie heeft die eigenlijk al zien "puffen" (dus medicatie nemen
) tijdens de koers? 'k heb dat nog geen enkele keer gezien hoewel hij toch een 10-tal keer zou "puffen" tijdens een rit?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dD9N6p-HS-g[/youtube]
http://www.wielerflits.nl/onderzoek-zet ... /#comments
Van dezelfde onderzoekers die concludeerden dan EPO niet prestatieverhogend is.
Van dezelfde onderzoekers die concludeerden dan EPO niet prestatieverhogend is.