50-39 als verzet, compact met 39 binnenblad? Dan kan René voor de bergen nog overstappen naar een 34.
Bij Power2max kan je de behuizing van de powerunit customizen. Heeft SRM ook niet die mogelijkheid?
Welke power opties voor Campagnolo
@ Daniël - Rood/witte sticker is prachtig, zeker om dat het Campa rood is en perfect bij de fiets past. En geen Vector 3 omdat wisselen niet nodig is ( QUARQ op de Scott ) en omdat Vector 3 dubbelzijdig weer duurder was dan deze optie.
Crank wel gepoetst met Commandant, 1 UT lager moeten vervangen en PC7 netjes ingesteld.
@ JoostG - 50/39 wordt inderdaad het verzet, en met een 30 als grootste krans heb ik dezelfde ratio als 36/28 zoals het eerst was. Dan kom ik alles in Nederland/ Vlaanderen wel boven. Voor de Alpen heb ik sowieso de Scott met een compact. Het is dus een standaard crank, nu nog 53/39 maar met nieuw 50 blad in bestelling ( Stronglight CT2.
Behuizing crank hoeft niet te worden voorzien van een andere sticker. Ze hebben wel voor de nieuwe 2015 cranks nieuwe logo's maar die vind ik niet zo mooi. Die ik nu heb past mooi bij de logo's van Campagnolo Record.

Crank wel gepoetst met Commandant, 1 UT lager moeten vervangen en PC7 netjes ingesteld.
@ JoostG - 50/39 wordt inderdaad het verzet, en met een 30 als grootste krans heb ik dezelfde ratio als 36/28 zoals het eerst was. Dan kom ik alles in Nederland/ Vlaanderen wel boven. Voor de Alpen heb ik sowieso de Scott met een compact. Het is dus een standaard crank, nu nog 53/39 maar met nieuw 50 blad in bestelling ( Stronglight CT2.
Behuizing crank hoeft niet te worden voorzien van een andere sticker. Ze hebben wel voor de nieuwe 2015 cranks nieuwe logo's maar die vind ik niet zo mooi. Die ik nu heb past mooi bij de logo's van Campagnolo Record.

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
- daniel1975
- Forum-lid HC
Smaak-dingetje: ik vind die nieuwe stickers dan weer wel mooier 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Bah.daniel1975 schreef: ↑18 mar 2018 18:23 Smaak-dingetje: ik vind die nieuwe stickers dan weer wel mooier![]()
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Ik heb de Vector 2s en zie heel af en toe bij de L/R verhouding 49/51 maar in verreweg de meeste gevallen 50/50. Reden genoeg om er gewoon een single Vector 3 bij te kopen voor mijn 2e fiets. (en die wissel ik dan in de winter naar mijn 3e fiets.) Cycling dynamics geeft heel veel data maar eigenlijk heel weinig waar ik iets aan heb, voor mij persoonlijk kan ik met een single side meting en een site zoals bijvoorbeeld Xert er veel meer nuttige data uithalen voor veel minder geld.
Ik kan eigenlijk geen reden bedenken waarom je bij een campa carbon niet voor een single side vector 3 zou kiezen. Misschien dat anderen denken dat ze een groter verschil tussen links en rechts hebben?
ik heb 2 fietsen met 5 armig SR en 1 fiets met 4 armig Record, die laatste vind ik zelf een stuk mooier.
Ik kan eigenlijk geen reden bedenken waarom je bij een campa carbon niet voor een single side vector 3 zou kiezen. Misschien dat anderen denken dat ze een groter verschil tussen links en rechts hebben?
ik heb 2 fietsen met 5 armig SR en 1 fiets met 4 armig Record, die laatste vind ik zelf een stuk mooier.