Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Voor de voetbalexperts

Imperia
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 dec 2017 20:32

Imperia 16 mar 2018 00:11

Ik kijk graag voetbal en voorspellen doe ik ook af en toe (max 1 keer in de week). Dit doe ik op de meest simpele manier ; met enkelvoudige weddenschappen. Nu bestaan er natuurlijk ook andere soorten, met name systeemweddenschappen schijnt ook steeds populairder te worden. Ik heb er alleen 0 ervaring mee en zit even met een brandende vraag daarover, wellicht zijn er anderen die er meer verstand van hebben. Ik hoorde namelijk dat je met systeemweddenschappen minder risico loopt, ik snap echter niet hoe dat precies werkt. Wat gebeurd er bijvoorbeeld als je niet alle combinaties goed raadt? Het is voor mij onduidelijk wat je dan precies wint, En wat is het verschil tussen combinatieweddenschappen en systeemweddenschappen? Ik zou het erg waarderen als iemand mij een korte uitleg kan geven met voorbeelden.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8408
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 16 mar 2018 09:23

Ik zou een ander forum zoeken om hier antwoorden op te krijgen.

Gebruikersavatar
vincent75
Forum-lid
Berichten: 2254
Lid geworden op: 19 mei 2008 22:24

Gebruikersavatar vincent75 16 mar 2018 10:23

Wellicht hebben de bitcoinkundigen hier op het forum een antwoord voor je.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

Leonos
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 jun 2015 14:08

Leonos 16 mar 2018 13:09

Als je combinatie maakt met meerdere wedstrijden en verliest er 1, ben je alles kwijt.
Dit is het geval bij Unibet in ieder geval.

Gebruikersavatar
Herman_N
Forum-lid
Berichten: 1686
Lid geworden op: 24 jun 2011 13:54
Locatie: Purmerend
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 16 mar 2018 16:06

Als bitcoindeskundige heb ik geen idee waar het over gaat :?: Ik denk dat ik mezelf ook wel een beetje mag rekenen tot de voetbalexperts, maar ook vanuit deze invalshoek kom niet verder :roll: Nee helaas, van mij geen antwoord.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

Lance_armstrong
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mar 2018 12:49

Lance_armstrong 18 mar 2018 20:35

Inderdaad Combinatie weddenschappen zijn zeer risicovol als je 1 combinatie mist ben je alles kwijt.
Daarom zou ik dan ook Systeemweddenschappen suggereren.
Bij een Systeemweddenschap kan je ook combinaties kiezen maar als je iets fout hebt ben je nog niet alles kwijt, een stuck minder risicovol maar natuurlijk met minder risico zijn de opbrengsten ook minder hoog.
Het brengt dan enkel wat meer op als je op wat meer riskante wedstrijden inzet.
Als je natuurlijk goed geïnformeerd bent dan heb je natuurlijk wat meer kans om meer combinaties juist te hebben,Hier is een website :www.online-wedden-bookmakers.nl. Hierin vindt je waarschijnlijk wat gedetaileerdere uitleg en alle informatie die je helpt bij het kiezen van je combinaties.
Ik hoop dat dit je wat help?

Imperia
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 dec 2017 20:32

Imperia 20 mar 2018 21:20

Leonos schreef: 16 mar 2018 13:09 Als je combinatie maakt met meerdere wedstrijden en verliest er 1, ben je alles kwijt.
Dit is het geval bij Unibet in ieder geval.
Klopt, dat zag ik later ook inderdaad! Bedankt voor je reactie.
Lance_armstrong schreef: 18 mar 2018 20:35 Inderdaad Combinatie weddenschappen zijn zeer risicovol als je 1 combinatie mist ben je alles kwijt.
Daarom zou ik dan ook Systeemweddenschappen suggereren.
Bij een Systeemweddenschap kan je ook combinaties kiezen maar als je iets fout hebt ben je nog niet alles kwijt, een stuck minder risicovol maar natuurlijk met minder risico zijn de opbrengsten ook minder hoog.
Het brengt dan enkel wat meer op als je op wat meer riskante wedstrijden inzet.
Als je natuurlijk goed geïnformeerd bent dan heb je natuurlijk wat meer kans om meer combinaties juist te hebben,Hier is een website :www.online-wedden-bookmakers.nl. Hierin vindt je waarschijnlijk wat gedetaileerdere uitleg en alle informatie die je helpt bij het kiezen van je combinaties.
Ik hoop dat dit je wat help?
Bedankt voor je uitleg, heel helder verhaal. Het heeft me inderdaad geholpen :)
Ik ga me in het weekend er even in verdiepen.

Plaats reactie