Utrechtse Heuvelrug.
Komend weekend mag ik een weekend met mijn schoonouders mee naar de Utrechtse Heuvelrug... Er even tussenuit vind ik dan wel heel fijn.
Ik twijfel tussen het meenemen van mijn MTB of Racefiets, dit is vooral weersafhankelijk (kou, vorst, gesteldheid van de bodem)... Ik neig nu het meest naar de racefiets.
Welke route op de Utrechtse Heuvelrug zou ik moeten fietsen? Ik ben er compleet onbekend...Standplaats tussen Woudenberg en Veenendaal.
Ik twijfel tussen het meenemen van mijn MTB of Racefiets, dit is vooral weersafhankelijk (kou, vorst, gesteldheid van de bodem)... Ik neig nu het meest naar de racefiets.
Welke route op de Utrechtse Heuvelrug zou ik moeten fietsen? Ik ben er compleet onbekend...Standplaats tussen Woudenberg en Veenendaal.
No-brainer, de MTB mee natuurlijk!
Alle UHR routes zijn leuk, maar als je rond Amerongen start heb je de meeste keus (de rondjes Amerongen, Leersum en Hoge Ginkel zijn te rijden zonder 1 meter asfalt in de route. Rhenen ligt op ca. 10 minuutjes fietsen van Amerongen. Als je 3-4 uur de tijd hebt kun je ze allemaal achter elkaar rijden.
Alle UHR routes zijn leuk, maar als je rond Amerongen start heb je de meeste keus (de rondjes Amerongen, Leersum en Hoge Ginkel zijn te rijden zonder 1 meter asfalt in de route. Rhenen ligt op ca. 10 minuutjes fietsen van Amerongen. Als je 3-4 uur de tijd hebt kun je ze allemaal achter elkaar rijden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
MTB is mooi, racer evenzo. De verkeerde keuze bestaat niet!
Let op dat je wel een vignet nodig hebt als je wil MTB'en.
Let op dat je wel een vignet nodig hebt als je wil MTB'en.
Wordt een sportief weekendje zo te lezen!
Of keuzestress

Of keuzestress
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
En voor een koffiestop: De Proloog Amerongen
Daar kan je ook een MTB vignet kopen.
Daar kan je ook een MTB vignet kopen.
Euh, dat was al even geleden hoor.... Twee weken geleden nog gereden. Klein stukje is afgesloten ivm boswerkzaamheden, maar dat is een omleiding voor aangegeven.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
i-mac
We hebben plannen om 2 of 3 dagen richting Utrechtse Heuvelrug te trekken. We zijn benieuwd naar de MTB parkoers waar men vol lof over is. Wie kan er mij een slaapplaats adviseren. We zijn met 5 man, en willen het liefst onze bike veilig opbergen 's nachts.
Deze is ook leuk als je met een groep bent. http://www.kleinhaksfoort.nl/groepsaccommodatie
o'7o