Heeft iemand ervaring met die merk of dit model??
Iemand ervaring met de wielen??
Ik ben aant twijfelen om deze aan te kopen.
Wilier la triestina
Wilier la Triestina Ultegra 2010
-
stefanofly
- Forum-lid
Hoi,
Ik heb laatst een wilier escape ultegra aangeschaft en ik ben heel tevreden.
Ik moet wel toegeven dat ik verder beperkt ervaring heb met vergelijkbaar fietsen.
Volgens mij is de Triestina zeker geen slecht fiets. Je zou misschien moeten vertellen hoe je van plan bent te gaan fietsen?
Ik heb laatst een wilier escape ultegra aangeschaft en ik ben heel tevreden.
Ik moet wel toegeven dat ik verder beperkt ervaring heb met vergelijkbaar fietsen.
Volgens mij is de Triestina zeker geen slecht fiets. Je zou misschien moeten vertellen hoe je van plan bent te gaan fietsen?

Op dit topic staan 56 kantjes vol met wilierberichtjes
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=57&TID=21083
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=57&TID=21083
Camerig is prachtig!
Frame : Uitstekend (http://www.fiets.nl/webtesten.asp?id=46)
Groep : Uitstekend (Ultegra 6700)
Opbouw : Gewoon goed (ProPLT + Selle Italia)
Wielen : Twijfels
Geometrie:
Shimano RS20's zijn waarschijnlijk (naar wat ik lees, geen directe eigen ervaring) toch wel een stuk(je) minder dan de afgebeelde Easton Vista (/EA50)'s.
Zeker even vragen wat een upgrade naar bijvoorbeeld de Easton Vista (EA50)'s extra kost!
Groep : Uitstekend (Ultegra 6700)
Opbouw : Gewoon goed (ProPLT + Selle Italia)
Wielen : Twijfels
Geometrie:
Shimano RS20's zijn waarschijnlijk (naar wat ik lees, geen directe eigen ervaring) toch wel een stuk(je) minder dan de afgebeelde Easton Vista (/EA50)'s.
Zeker even vragen wat een upgrade naar bijvoorbeeld de Easton Vista (EA50)'s extra kost!
Stinus schreef:Is toch niet echt een upgrade tov de fiets die je al hebt?
Ultegra SL vs Ultegra 6700 is wel qua comfort op de shifter een vooruitgang zo heb ik zelf ervaren.
Het frame, is dat niet alu vs carbon?
Camerig is prachtig!
Ik heb een zwarte La Triestina 2010 met Ultegra SL. Mijn eerste wegfiets, maar veel ervaring met MTB (offroad en weg). Ik zie trouwens dat er ook een gelakte versie is. Ik heb de (stevige) geanodiseerde versie.
Ik ben er helemaal blij mee. Ik ga er wel een compact op zetten ivm met Alpe d'Huez plannen. Verder zitten er bij mij Mavic Aksium-wielen op. Die ga ik denk ik aan het einde van het seizoen vervangen, verder niets.
Ultegra 6700 heeft de kabels netjes weggewerkt, wat natuurlijk mooi is. Ik vind de prijs wel stevig.
Laat maar horen als je vragen hebt.
Ik ben er helemaal blij mee. Ik ga er wel een compact op zetten ivm met Alpe d'Huez plannen. Verder zitten er bij mij Mavic Aksium-wielen op. Die ga ik denk ik aan het einde van het seizoen vervangen, verder niets.
Ultegra 6700 heeft de kabels netjes weggewerkt, wat natuurlijk mooi is. Ik vind de prijs wel stevig.
Laat maar horen als je vragen hebt.
Nee ik wil niet switchen.. begin post is niet helemaal juist. Een vriend van mij wilt deze aankopen.
Hij twijfelt nog tussen een aantal modellen
Deze Wilier aan 1400
Ridley Icarus SLS, Shimano 105, Fulcrum R7 aan 1150
Orbea Onix, Shimano 105, Mavic Aksium aan 1350
Iemand postieve of negatieve ervaringen met deze fietsen?
Hij twijfelt nog tussen een aantal modellen
Deze Wilier aan 1400
Ridley Icarus SLS, Shimano 105, Fulcrum R7 aan 1150
Orbea Onix, Shimano 105, Mavic Aksium aan 1350
Iemand postieve of negatieve ervaringen met deze fietsen?