BRM 200 Zwolle, Bos’n, Bult’n en ’n Diek, zaterdag 10 februari 2018
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Op zaterdag 10 februari wordt het eerste brevet in 2018 vanuit Zwolle georganiseerd, genaamd: Bos’n, Bult’n en ’n Diek.
Let op, de start- en finishlocatie is gewijzigd!
Dit is: Mercure Hotel, Hertsenbergweg 1, 8041 BA Zwolle.
Parkeren is mogelijk op de parkeerplaats van Mercure-hotel.
Bij Mercure Hotel kun je tegen een gereduceerd tarief van € 75,00 per kamer inclusief ontbijt, overnachten. De aanbieding geldt voor de nacht van 9 en 10 februari, met een maximale bezetting van 2 personen per kamer. Wil je hier gebruik van maken, bel het hotel of mail naar: (H2109-SB@accor.com). Daarnaast biedt Mercure Zwolle na afloop een 3-gangen menu aan voor € 25,00.
De route gaat zoals de naam aangeeft door bossen, over heuvels en langs dijken. Via Hattemerbroek gaat het naar het zuiden in de richting van Epe en verder naar Vierhouten en Uddel. Eerste controle is bij ‘Op de Brink’ in Elspeet.
Het Nationaal Park De Hoge Veluwe is het volgende doel. De tweede controle is bij Pannenkoekhuis Strooper in Schaarsbergen.
Na Hoenderloo gaat het verder naar het noordoosten langs Klarenbeek. In Klarenbeek zal dit jaar op deze dag weer een carnavalsoptocht plaatsvinden. Houd verkeersregelaars in deze plaats in de gaten. Bij Deventer zal de dijk langs de IJssel worden gevolgd, terug naar Zwolle. Hier is ook de derde controle bij het tankstation van Shell.
Het is nog maar februari, ook het winterweer kan behoorlijk invloed hebben deze dag. Denk dus aan voldoende kleding en goede verlichting!
Starttijd en laatste finishtijd:
09:00 uur en 22:30 uur
Vanaf 08:00 uur ben je welkom!
Start- en finishlocatie:
Hotel Mercure Zwolle, Hertsenbergweg 1, 8041 BA Zwolle.
Online inschrijven kan op: randonneurs.nl. Track en routebeschrijving volgen binnenkort.
Let op, de start- en finishlocatie is gewijzigd!
Dit is: Mercure Hotel, Hertsenbergweg 1, 8041 BA Zwolle.
Parkeren is mogelijk op de parkeerplaats van Mercure-hotel.
Bij Mercure Hotel kun je tegen een gereduceerd tarief van € 75,00 per kamer inclusief ontbijt, overnachten. De aanbieding geldt voor de nacht van 9 en 10 februari, met een maximale bezetting van 2 personen per kamer. Wil je hier gebruik van maken, bel het hotel of mail naar: (H2109-SB@accor.com). Daarnaast biedt Mercure Zwolle na afloop een 3-gangen menu aan voor € 25,00.
De route gaat zoals de naam aangeeft door bossen, over heuvels en langs dijken. Via Hattemerbroek gaat het naar het zuiden in de richting van Epe en verder naar Vierhouten en Uddel. Eerste controle is bij ‘Op de Brink’ in Elspeet.
Het Nationaal Park De Hoge Veluwe is het volgende doel. De tweede controle is bij Pannenkoekhuis Strooper in Schaarsbergen.
Na Hoenderloo gaat het verder naar het noordoosten langs Klarenbeek. In Klarenbeek zal dit jaar op deze dag weer een carnavalsoptocht plaatsvinden. Houd verkeersregelaars in deze plaats in de gaten. Bij Deventer zal de dijk langs de IJssel worden gevolgd, terug naar Zwolle. Hier is ook de derde controle bij het tankstation van Shell.
Het is nog maar februari, ook het winterweer kan behoorlijk invloed hebben deze dag. Denk dus aan voldoende kleding en goede verlichting!
Starttijd en laatste finishtijd:
09:00 uur en 22:30 uur
Vanaf 08:00 uur ben je welkom!
Start- en finishlocatie:
Hotel Mercure Zwolle, Hertsenbergweg 1, 8041 BA Zwolle.
Online inschrijven kan op: randonneurs.nl. Track en routebeschrijving volgen binnenkort.
Ik kom uit Stadskanaal, dus de omgeving waar wij fietsen is voor mij ook onbekend. Het lijkt een koud dagje te worden, maar daar kan ik mij op kleden. Ik heb me alvast ingeschreven. 's Morgens om 7.00 uur rijd ik richting Zwolle.
When the going gets rough the tough get going
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Tot nu toe 31 voorinschrijvers. De temperatuur overdag is ruim boven nul naar het nu lijkt.
Ik geloof dat ik liever zou fietsen dan meedoen aan een carnavalsoptocht...
Ik geloof dat ik liever zou fietsen dan meedoen aan een carnavalsoptocht...
-
FryskBloed
- Forum-lid
Bonuspunten voor wie in boerenkiel en op klompen komt
Bandenspanning gecontroleerd, ketting gespannen, route in de GPS, ik ben er klaar voor. Lekkere route ook, om de 50 kilometer controle met koffie c.q. pannenkoeken. Alleen het laatste stukje van de route is een beetje meh vind ik; die lus door de binnenstad van Zwolle hadden ze er ook wel uit kunnen laten want als je na de spoorbrug linksaf het LF15 fietspad pakt rij je zo naar het Mercure hotel.
Bandenspanning gecontroleerd, ketting gespannen, route in de GPS, ik ben er klaar voor. Lekkere route ook, om de 50 kilometer controle met koffie c.q. pannenkoeken. Alleen het laatste stukje van de route is een beetje meh vind ik; die lus door de binnenstad van Zwolle hadden ze er ook wel uit kunnen laten want als je na de spoorbrug linksaf het LF15 fietspad pakt rij je zo naar het Mercure hotel.
Ik had hem op agenda staan, maar sla even over na val van afgelopen week.
En ook beetje verkouden dus geen zin om vroeg op te staan.
@FryskBloed; laatste stuk van route is niet echt logisch nee als ik kaart zo kijk
als het voor de km's is hadden ze dat ook ergens anders kunnen vinden
En ook beetje verkouden dus geen zin om vroeg op te staan.
@FryskBloed; laatste stuk van route is niet echt logisch nee als ik kaart zo kijk
als het voor de km's is hadden ze dat ook ergens anders kunnen vinden