Korte enqute over waarom je je door fietsen beter gaat voelen
Het heeft zeker geen zin om weer eens te pleiten voor een verbod op enquetes op het forum?
(Als mijn studenten een oproep met zoveel tikfouten op een openbaar forum zouden zetten, dan hadden ze wel een probleem...)
(Als mijn studenten een oproep met zoveel tikfouten op een openbaar forum zouden zetten, dan hadden ze wel een probleem...)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
Deleted_User
- Forum-lid
Je weed tog wad er bedoeltd word?
Misschien doet hij wel onderzoek naar hoe fietsers reageren op een oproep vol met tikfouten. Het hoeft niet zo te zijn dat de probleemvraag die jou als proefpersoon wordt voorgelegd ook datgene is dat wordt onderzocht bij sociologische onderzoeken.
Ja, en misschien is sociologie wel helemaal niet verworden tot een k*tstudie (a.k.a. cursus SPSS), met een dramatisch arbeidsperspectief en vaak wetenschappelijk twijfelachtige uitspraken.
Of niet...
Of niet...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Je hebt toch wel "neutraal" ingevuld mag ik hopen? Zo niet dan ga je niet door voor de wasmachine...rtimmers schreef: ↑31 jan 2018 20:51 Ik heb de enquête ingevuld en het is over het algemeen een prima enquête. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik bijna al afgehaakt was bij de tweede vraag: met welke gender identificeer je je het meest?, maar dat komt misschien doordat ik enigszins genoeg heb van de naar mijn mening nutteloze genderdiscussie
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben dus wel direct afgehaakt.
Al die kansloze politieke correctheid omdat een ieniminiminderheidje niet gepaseerd mag worden. Sowiso omdat het hier totaal niet ter zake doet.
Vorig jaar de genderdiscussie, nu weer de modellen bij de Formule 1 afgeschaft door de amerikaanse eigenaar (hallo, chearleaders ook maar afschaffen dan.....); ik ben benieuwd of er ook nog een keer naar de meerderheid wordt geluisterd in de toekomst. [/eindefrustratie]
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!