Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
zwemcoach1234
- Forum-lid
Waar kan je die opvulringen kopen? ik heb het nu opgelost met een spacer van 5mm onder mijn dust cap. Maar dat is natuurlijk niet het mooitsteOrlok schreef: ↑21 dec 2017 15:35 Het bovenste balhoofdlager en ook het onderste wordt door het aandraaien van de topcap in de zettingen vastgedrukt. Dat een lager iets (te) kleiner is dan de vorm van het stuurhuis is op zich niet zo erg want door de afgeschuinde kant van 45° aan zowel het lager als de zetting wordt de speling door het aandraaien van de topcapbout gecompenseerd. Belangrijk is wel dat je druk kan uitoefenen op het bovenste lager. Indien dit lager teveel is verdiept zal je opvulringen moeten gebruiken. Verder is het belangrijk dat je bij een carbonbuis de juiste montagemethode gebruikt om de topcapplug vast te draaien.
![]()
Ik denk dat je dit zoekt:
https://www.amazon.com/Micro-Bicycle-In ... B00AEIOX74
Misschien ook dichter bij te vinden.
Walter
https://www.amazon.com/Micro-Bicycle-In ... B00AEIOX74
Misschien ook dichter bij te vinden.
Walter
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je moet op zoek naar micro headset spacers. Verkrijgbaar van verschillende merken.
Kan je bij (bijna) elke fm aanschaffen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Je zou het bij een goede fietsenmaker kunnen proberen, maar ik geef je weinig kans omdat ik dat ook al eens heb gezocht. Dus als je er niet al te snel over wilt beschikken op Aliexpress.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Herkent iemand dit frame?
Ik vond hem meteen herkenbaar, en heb net staan kijken naar mijn R-016. Volgens mij gaat het om hetzelfde frame. Ik twijfel nog over de onderbuis. Het lijkt of de 'knik' van boven naar beneden doorloopt, en dat is niet het geval van bij de R-016. Maar het kan ook heel goed lichtval zijn.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Heeft de jouw ook een rem onder het bracket?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Door de kleur en de plaatsing van de rem doet het denken aan een goedkope rip-off van de V1-r.
Lelijk stuurlint by the way.
Lelijk stuurlint by the way.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!