Beste
Wie kan me helpen de knoop door te hakken.
Quarq sram red prijs +- 700 (grinta nl)
SRM (2de hands) net volledig vernieuwd met pc7 800
Mijn positieve punten voor Srm
-acuratie juistheid (reputatie)
-service bij problemen (kan je opsturen)
Mijn negatieve punten voor Srm
opsturen voor het opladen
klopt dit dat je enkel de verzendkosten moet betalen als je binnen de 2 jaar de srm opstuurt?
Mijn positieve punten voor quarq
-batterij zelf te vervangen
Mijn negatieve punten voor quarq
niets te vinden als je problemen hebt na garantieperiode.
Service bij problemen buiten garantie is belangrijk want ik rij nu met rotor powermeter die niet goed meer functioneert. Maar rotor reageert niet meer. En momenteel reageren ze niet meer het laats antwoord wad dat ze niets meer kunnen doen voor me omdat het bedrijf waarmee ze de powermeter gemaakt hebben gestopt is....
mvg
Powermeter quarq vs SRM
-
Wieler_muppet
- Forum-lid
Ik kan geen enkel argument verzinnen om SRM te verkiezen boven Quarq of Power2Max, geen enkel.
-
Wieler_muppet
- Forum-lid
p2max heb ik al gehoord dat deze problemen geeft tijdens het trainen op de rollen. Oudere versies toch. Blijkbaar krijgt deze te warm en omdat je buiten je benen meer stil zijn voor een bocht ofzo.. Dan voel je dit niet maar bij een ftp test is dit ook belangrijk voor mij
heb je ervaring met service van quarq? Ik wil gewoon niet opnieuw investeren en na een aantal jaar hem weer in de vuilbak mag smijten... Bij manier van spreken...
heb je ervaring met service van quarq? Ik wil gewoon niet opnieuw investeren en na een aantal jaar hem weer in de vuilbak mag smijten... Bij manier van spreken...
Service van Quarq staat uitstekend bekend, die van p2m ook trouwens.
Ik heb zelf twee Quarqs overigens.
Ik heb zelf twee Quarqs overigens.
-
Wieler_muppet
- Forum-lid
dankjewel man dan is het duidelijk. Quarq krijgt inderdaad hele goede reviews en prijs is betaalbaar.... Maar van een gebruiker zelf is het nog altijd leuker om te horen
- boswielrenner
- Forum-lid
Zowel P2M en Quarq zijn top in gebruik. Hier erg tevreden over zowel de Quarq Dzero Sram Red als de P2M Campagnolo type S 2015 crankset.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Service van Power2Max is uitstekend, als je een mail stuurt met een vraag ook na aankoop hebben je binnen een paar uur antwoord.
Als er iets is het makkelijk opsturen naar Power2Max en ook SRM natuurlijk, ik weet niet hoe dat gaat met Quarq ?
Als er iets is het makkelijk opsturen naar Power2Max en ook SRM natuurlijk, ik weet niet hoe dat gaat met Quarq ?
YFood !!!