Bakker racing
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus als nee_nee en zijn vrienden bij jou ff de boel leeghalen, haal je je schouders op en denk je ‘ach, that’s life. Die jongens moeten ook een handeltje hebben’.
Less is bore
- Marcopfiets
- Forum-lid
Dat spul zal wel linea recta naar een Oost-europees land verdwijnen.
Het probleem met een dergelijke post is dat je er niet zoveel mee kan behalve ermee instemmen en/of bevolkingsgroepen op gaan dreunen.ikke78 schreef: ↑23 nov 2017 11:13 Ook Bakker heeft eraan moeten geloven niet normaal!!!!
Dat ze met hun klauwen van ander mans spullen afblijven.
Dit gun je niemand.
https://www.facebook.com/Bakker-Racing- ... CLvEkHBjko
Vooral die laatste zin is een klassieker. Die is vooral bedoeld om de superieure moraal van de poster te onderstrepen. Natuurlijk zijn er mensen die je dat (of iets veel ergers) wel gunt. Of had je je ook zo opgewonden als het fietsenschuurtje van b.v. Marc Dutroux was leeggehaald?
Om Bakkertje maak ik mij niet druk maar ik hoop wel dat dit geen negatieve gevolgen voor de klanten heeft. Bakkertje staat er niet echt om bekend problemen snel op te lossen...
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Voor Marc Dutroux had ik het pas leuk gevonden als ze zijn hoofd hadden gestolen!
Maar het is gewoon triest dat van een (hard) werkende ondernemer zo een beetje zijn hele zaak is leeg gestolen. Ook als hij in het verleden (net zoals de rest) een beetje doping gebruikte.
Maar het is gewoon triest dat van een (hard) werkende ondernemer zo een beetje zijn hele zaak is leeg gestolen. Ook als hij in het verleden (net zoals de rest) een beetje doping gebruikte.
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
Diefstal wegzetten onder kopje ‘er zijn zoveel ergere dingen’ klopt niet.
Diefstal wegzetten onder kopje ‘er zijn zoveel ergere dingen’ klopt niet.
Less is bore
We hoeven het ook helemaal niet eens te zijn. Ik vind Dutroux-achtige toetstanden en de door jou aangehaalde verkrachting gewoon ernstiger. Zelf zou ik verontwaardigd geschreeuw als in de bijdrage van ikke78 reserveren voor ernstiger zaken. that's all. Mij inconcistentie aanwrijven als het gaat over mijn opvattingen over ethiek mag natuurlijk maar de disqualificatie toelichten met "klopt niet" vind ik vrij beperkt. Het mag natuurlijk wel maar dan worden we het natuurlijk nooit eens. Wat - zoals eerder gesteld - ook helemaal niet hoeft.