Elite Qubo Power Smart
- Sweety2008
- Forum-lid
Het is met heeeeeel veel moeite en pijn gelukt.
De Elite Qubo Power Smart is nu een B+ eerst had ik de andere versie. Hebben ze toch goed gedaan bij de Futurumshop ik dacht namelijk dat ze die van mij zullen repareren maar dat ik een kompleet nieuwe krijg had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
De Elite Qubo Power Smart is nu een B+ eerst had ik de andere versie. Hebben ze toch goed gedaan bij de Futurumshop ik dacht namelijk dat ze die van mij zullen repareren maar dat ik een kompleet nieuwe krijg had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb nu achter de Vittoria hometrainerband gemonteerd. Er staat dat er 7 tot 10 bar in kan. Tot hoeveel bar pompen jullie zulke banden op?
Ik heb hem nu op ca. 8 bar staan en vraag mij af of dit voldoende is.
Ik heb hem nu op ca. 8 bar staan en vraag mij af of dit voldoende is.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik denk ook dat 8 bar nu voldoende is. Ik weeg zelfs 57 kg.
Ghost Nivolet 6LC
-
tomdumotor
- Forum-lid
Kan iemand het verschil tussen de qubo power smart en de qubo digital smart uitleggen? Als ik het goed begrijp zijn ze beide geschikt voor Zwift? Bovendien wordt de digital smart op elite's website aangeduid als interactive en de power smart als smart, wat is het verschil? Ik zal wel gek zijn maar volgens mij is de power smrat een stand alone en alleen op zwift te gebruiken met speed/cadans of powermeter en past hij niet vanzelf de weerstand aan.
De power smart staat hier niet bij iig: http://zwift.com/hardware#ready
De power smart staat hier niet bij iig: http://zwift.com/hardware#ready
- Sweety2008
- Forum-lid
Klopt mijn fiets word opgevangen door de meegeleverde snelspanner.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag voor het eerst op de Elite Qubo Power Smart B+ met de indoor trainerband van Vittoria getraind. Echt veel minder geluid maakt deze ook niet. Voor die tijd had ik de Vittoria graphene band erop qua geluid is dit bijna hetzelfde. Alleen had ik later overal zwarte rubberdeeltjes op de mat liggen.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Tjaaa daar ben ik nu ook achter gekomen.
Vanmiddag weer 2 uurtjes op de Elite getraind maar mijn man die onder in de woonkamer zat was toch weer aan het mopperen vanwege die herrie. Ik train boven met de deur dicht (vanwege de katten ben bang dat ze tussen de spaken van het achterwiel komen als ik train). Ik dacht echt dat deze banden stiller zijn dan de normale banden.
Ghost Nivolet 6LC