enig idee hoe ze bij Ali E. genoemd worden of hoe ze daar vindbaar zijn?i-mac schreef: ↑09 okt 2017 20:44 Ik heb een jasje van Proviz. Overdag is het saai grijs, maar eenmaal het donker wordt én de lichten van de auto's schijnen erop, ben ik (volgens veel collega's die me ermee zagen fietsen), helemaal zichtbaar.
Die jasjes zijn niet goedkoop, al bestaan er nu ook goedkopere versies op aliexpress.
Zichtbaarheid in de winter
Voor wat betreft reflecterende hesjes: die gewone voor langs de weg bij pech zijn nogal flapperig. Bij de Decathlon hadden / hebben ze wat strakkere reflecterende hesjes die je over je hoofd aan moet trekken. Geen klittenbandsluiting dus aan de voorzijde, maar hoger gesloten van voren. Schijnt dat die ook veel gebruikt worden bij voetbaltrainingen, maar ik gok dat dat niet voor de zichtbaarheid in het donker zal zijn.
Check hier eens:Nee_Nee schreef: ↑11 okt 2017 11:38enig idee hoe ze bij Ali E. genoemd worden of hoe ze daar vindbaar zijn?i-mac schreef: ↑09 okt 2017 20:44 Ik heb een jasje van Proviz. Overdag is het saai grijs, maar eenmaal het donker wordt én de lichten van de auto's schijnen erop, ben ik (volgens veel collega's die me ermee zagen fietsen), helemaal zichtbaar.
Die jasjes zijn niet goedkoop, al bestaan er nu ook goedkopere versies op aliexpress.
https://nl.aliexpress.com/w/wholesale-r ... isrefine=y
Race: Scott Addict 10 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb een Sportful Reflex vest liggen. Het is een goedkope bodywarmer, materiaal is erg 'plastic', maar zichtbaarheid is prima en voor de Nederlandse winter voldoet het prima. Als het 20 graden is zou ik 't alleen niet graag aantrekken, maar dat hebben we in Nederland niet zo vaak.
-
Spykerracing90
- Forum-lid
https://nl.aliexpress.com/item/Proviz-R ... d9c9581328
Het hele lampje (incl. kleine knoopcellen) is niet langer dan een 3 of 4 cm. Enige is dat de bevestiging niet heel lekker gaat, eentje zit nu nog een beetje los in stuureind. Zal er niet uitvallen, maar moet nog even wat verzinnen om de diameter iets te vergroten zodat ie wat beter klemt aan het uiteinde.
In Nederland beperkt te vinden, op Ali 1,80 inclusief verzenden, had ze met 2 weken in huis