WK 2018
Dumoulin vond het parcours niet zwaar genoeg. Hij wordt op zijn wenken bediend, want volgend jaar in Innsbruck hebben ze het zwaarste parcours ooit neergelegd op een WK. Bijna 5000 hoogtemeters inclusief een klim van 25% op enkele kilometers voor de finish. Haal het rood-wit-blauw maar vast uit de kast en zet de champagne maar koud 
Laatst gewijzigd door Herman_N op 24 sep 2017 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
Hier het parcours: http://www.wielerflits.nl/nieuws/302619 ... -2018.html
Schrijf Dumoulin maar op voor de tijdrit, flinke afstand met ook pittige klim erin.
De wegwedstrijd wordt een spektakel, wie zou daar favoriet gaan zijn? Valverde? Nibali in de afdaling? Froome en Dumoulin als ronderenners met inhoud?
Schrijf Dumoulin maar op voor de tijdrit, flinke afstand met ook pittige klim erin.
De wegwedstrijd wordt een spektakel, wie zou daar favoriet gaan zijn? Valverde? Nibali in de afdaling? Froome en Dumoulin als ronderenners met inhoud?
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
- robbebopper
- Forum-lid HC
Of Poels.
Of toch weer "gewoon" Sagan".
Of toch weer "gewoon" Sagan".
Ik doe mee met de Oomen hype: Sam for world champion.
Ik kan me niet voorstellen dat Sagan als sprinter 5000hm overleeft... Als hij dat wel doet, is hij wat mij betreft de wereldkampioen voor de rest van zijn leven, en kunnen we wel stoppen met de WK's 
Gazelle XR4
Gazelle XR4
Lijkt wel wat op de Olympische wegrit van Rio. Als Nibali daar niet was gevallen had hij waarschijnlijk gewonnen, dus schrijf die maar vast op.
Overige kanshebbers: Valverde, Aru, Dumoulin, Uran, Alaphilippe.
Sagan gaat dit never nooit niet overleven.
Overige kanshebbers: Valverde, Aru, Dumoulin, Uran, Alaphilippe.
Sagan gaat dit never nooit niet overleven.
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Ik vraag me af hoeveel er überhaupt gaan meedoen.

Qua Nederlanders kun je wel een prachtig team samenstellen volgend jaar: Dumoulin, Gesink, Kruijswijk, Kelderman, Mollema, Poels, Oomen, en nog twee knechten. Dan is alleen de vraag wie het af gaat maken, maar dat je met een overmacht in de finale kunt komen is wel zeker.
Gazelle XR4
Gazelle XR4