Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
Jans
- Forum-lid HC
Jans
15 aug 2017 18:19
Keezx schreef: ↑15 aug 2017 18:10
Een rug moet , los van eventuele particuliere toestanden ook gewoon wennen aan trappen in voorovergebogen houding.
Zolang ik regelmatig train heb ik nooit last, ben ik er een maandje uit dan heb ik de eerste rit erna weer rugpijn en de tweede of derde rit is dat weer weg.
Ik denk dat het probleem van EDC wel iets langer geduurd heeft dan twee ritjes.
@EDC Is er ook nog iets als een osteopaat aan te pas gekomen? Ik weet dat in Nederland inmiddels redelijk wat orthopeden ook doorverwijzen naar een osteopaat als ze bij lage rugpijn niets kunnen vinden. Dat is nu natuurlijk niet nodig omdat je zegt geen pijn te hebben, maar voordat je het plezier in het koersen weer gaat verliezen door pijnen, zou je daar over na kunnen denken.
-
mao
- Forum-lid HC
mao
15 aug 2017 21:48
Tuurlijk gaat dat lukken EDC , het zal in het begin niet makkelijk zijn. Wedstrijd ritme zal er de eerste keren niet in zitten en zal opgebouwd moeten worden.
Het belangrijkste is dat je het weer leuk gaat vinden en zonder blessure blijf.
Over het te behalen nivo is niets over te zeggen , goede resultaten bij de nieuwelingen geeft geen garanties bij de junioren of beloftes, daar kan ik genoeg voorbeelden over geven.
Zorg wel dat je goed op de fiets komt te zitten, ik weet in België nog wel een goede adres die dat voor je kan verzorgen .