Ik denk dat Boom behoorlijk goed in vorm is, anders kan ie niet zo uithalen als hij deed. Dat hij zich niet voorin kan handhaven in de Waalse Ardennen kan ik me wel voorstellen, daar heeft hij nooit buitengewoon gepresteerd. Ik denk dat vooral zijn uitslag van vandaag, in de Vlaamse Ardennen, zal laten zien hoe zijn vorm is.daniel1975 schreef: ↑12 aug 2017 16:22 Ik heb ze net zo hard uitgelachen. En nog steeds. Maar feit is: plan is plan en dan die je als renner je daar aan te houden. Zeker gezien Boom's eerdere (wan)prestaties dit seizoen.
Zo, vandaag de boel weer rechtgezet. Zo goed is ie dus niet.
Ik kan me ook wel voorstellen dat hij behoorlijk gefrustreerd is in de ploegleiding. Als je eerst op hoogtestage gaat, daarna de BB-tour als voorbereiding rijdt om uiteindelijk in de Vuelta te kunnen starten, en dan op het laatste moment te horen krijgt dat je er niet bij zit, lijkt me dat toch best frustrerend.
Ik snap de ploegleiding ook niet, je maakt toch ruim van te voren een planning voor alle renners. Dan ga je toch niet op het laatste moment nog het programma van één van je kopmannen (Boom moet komend seizoen toch echt in de voorjaarsklassiekers weer de kar trekken) wijzigen.