Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Hi, heb op het forum gezocht, maar kon geen recente berichten vinden. Heeft iemand ervaring met het tijdrit frame van velobuild (VB-TT-001). Ziet er mooi uit, maar lijkt ongeveer 400usd goedkoper te zijn dan vergelijkbare frames van bijvoorbeeld hongfu. Ben benieuwd of er ervaringen zijn.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zit nu een beetje te dubben tussen een 2e hands 'merk' fiets en iets zelf opbouwen met zo min mogelijk kosten.wjs schreef: ↑03 aug 2017 10:20 Hi, heb op het forum gezocht, maar kon geen recente berichten vinden. Heeft iemand ervaring met het tijdrit frame van velobuild (VB-TT-001). Ziet er mooi uit, maar lijkt ongeveer 400usd goedkoper te zijn dan vergelijkbare frames van bijvoorbeeld hongfu. Ben benieuwd of er ervaringen zijn.
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Het lijkt wel of ik aandelen heb in Flyxii.com, maar daar hebben ze ook een erg gaaf frame.
Al met al is die daar een stuk goedkoper (is incl remmen, stuur en verzending)
http://www.flyxii.com/en/products/flx-fr-102.html
@ mouse
Ik heb ook een frame besteld(aero) bij velobuild. Hopelijk komen er geen extra kosten bij, is namelijk verzonden via xdb.
Ik zie dat je stuur ook van bij velobuild komt. Tevreden van? Of zijn er die weten waar er goede sturen te koop zijn in china? Aerostuur zoals hetgene op de venge vias?
Ik heb ook een frame besteld(aero) bij velobuild. Hopelijk komen er geen extra kosten bij, is namelijk verzonden via xdb.
Ik zie dat je stuur ook van bij velobuild komt. Tevreden van? Of zijn er die weten waar er goede sturen te koop zijn in china? Aerostuur zoals hetgene op de venge vias?
lijkt er op, maar is is niet hetzelfde. Kijk maar naar de voorvorkbuis. Bij de velobuild versie loopt de topbuis door in het stuur, terwijl bij flyxxie dat niet het geval is.japiecarbon schreef: ↑03 aug 2017 18:13 Het lijkt wel of ik aandelen heb in Flyxii.com, maar daar hebben ze ook een erg gaaf frame.
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Ik zeg toch ook niet dat hij hetzelfde is. Hij is totaal anders.
Maar ik vind het wel een vet frame, dacht wellicht is dat wat.
Maar ik vind het wel een vet frame, dacht wellicht is dat wat.
-
Fietskanon
- Forum-lid
Voor de liefhebbers, via cashbackxl.nl krijg je 7% terug op je aankoopbedrag als je besteld via aliexpress. Toch mooi mee genomen. 
verwacht binnenkort mijn eerste frame uit China en ga dit de komende winter opbouwen. Heeft iemand suggesties waar ik dit zou kunnen laten spuiten (ik woon tussen Utrecht en Arnhem) ? Op welke kosten moet ik grofweg rekenen ( ik heb niks super speciaals in mijnhoofd maar we iets met drie kleuren en belijning)?
-
ArjanDoppe
- Forum-lid
Mijn frame is ook verzonden gisteren. Iemand enig idee wat de levertijd is via EMS?
-
ArjanDoppe
- Forum-lid
België of Nederland?