Beter te laat dan niet op het feestje: Focus Atlas gravelbike
Goede feestjes komen traag op gang, maar als...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Inderdaad, niks voor een grote ronde. We hebben nu al een paar jaar een mooie WK ploegentijdrit. Lijkt me voldoende.daniel1975 schreef: ↑31 jul 2017 19:05Dag 3 van de Tour volgend jaar 35km ploegentijdrit. Mooie discipline, maar wat mij betreft niet voor in een grote ronde.
Als sterke renner in een matig team verlies je dan buiten je eigen schuld al van de rijke ploegen.
Ik snap dat je Uran vergeet, volledig onzichtbaar de hele Tour, maar wel tweede en kan een goede tot uitstekende TT rijden.daniel1975 schreef: ↑31 jul 2017 13:10aanvullend: en niemand heeft naast Vroem een fatsoenlijke TT in de benen zitten.
Nee, was hem niet vergeten.bve schreef: ↑02 aug 2017 15:41Ik snap dat je Uran vergeet, volledig onzichtbaar de hele Tour, maar wel tweede en kan een goede tot uitstekende TT rijden.daniel1975 schreef: ↑31 jul 2017 13:10aanvullend: en niemand heeft naast Vroem een fatsoenlijke TT in de benen zitten.
Kewestie van logisch nadenken:MarkVeenstra schreef: ↑02 aug 2017 22:49Dan Martin is toch wel een gekende hardrijder?
Wat ik niet snap, in deze discussie wordt enerzijds laagdunkend gedaan over de weinige tt kilometers volgend jaar... En de korte 35km ttt. Te weinig onderscheidend oid.
Maar als het dan over mogelijke uitdagers van froome gaat, gaan ze allemaal de prullenbak in vanwege een tekort aan tt capaciteit?
Tour 2016, tijdrit (37km, met nog een klim van 10km):MarkVeenstra schreef: ↑03 aug 2017 10:28Precies dat.., hopen op een lange TT om het froome moeilijk te maken (?). Terwijl voor elke kanshebber weerlegd wordt dat die het op de TT gaat afleggen. Behalve TD. Maar het is niet alsof TD zomaar eventjes de tijdrit van Froome wint. En zeker niet met een marge van >1 minuut. Dan gaat veel TT kilometers toch alleen maar het spel in de bergen meer lam leggen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers