Ik twijfel tussen 2 toestellen. De garmin Edge 520 en de Sigma rox 11.0. Welk is het beste prijs/kwaliteit van de 2? En welke is het meest compleet om te trainen en toerritjes te rijden? Waar ik wel nog steeds niet aan uit kan, is of je voor sommige navigatie functies en strava functies je smartphone bij je moet hebben op je rit. Iemand die me kan helpen?,
Groetjes
Gies
Garmin Edge 520 of Sigma rox 11.0
-
Gies-Biker
- Forum-lid
Zelf ben ik erg tevreden met de ROX 10.0. Dat is inmiddels een oud model. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik zeker ook eens maar de Wahoo Elemnt Bolt kijken. In mijn toergroep hebben de meeste een Garmin geloof ik.
Met Strava kan ik je niet helpen, ik upload de gereden route en zet het dan naar Strava. Volgens mij hebben moderne computers de mogelijkheid om je terwijl je rijdt aan te geven dat een segment op je route ligt en kunnen je ook een tussenstand geven (of je voor of achter ligt om je eigen tijd te verbeteren).
Met Strava kan ik je niet helpen, ik upload de gereden route en zet het dan naar Strava. Volgens mij hebben moderne computers de mogelijkheid om je terwijl je rijdt aan te geven dat een segment op je route ligt en kunnen je ook een tussenstand geven (of je voor of achter ligt om je eigen tijd te verbeteren).
-
Gies-Biker
- Forum-lid
Ja mijn fietsenmaker biedt mij deze 2 toestellen aan met een beetje korting dus ben ik eerder geneigd om trouw aan hem te blijven en de Wahoo te laten voor wat het is, de prijs zou er enkel door stijgen.