Alles over vakanties op én met de fiets
-
Nee_Nee
- Forum-lid HC
Nee_Nee
23 jul 2017 10:46
Herman_N schreef: ↑22 jul 2017 10:25
Alle reacties lezend lijkt het wel of we het hier hebben over de A2 tijdens een drukke avondspits.
Ik was er eind juni op een zaterdag en vond het absoluut een circus. Wielrenners wiel aan wiel, motoren wiel aan wiel. sportauto's bumper aan bumper, klassieke sportauto's bumper aan bumper. Was echt te gek voor woorden. Bovenop bleek dit dus vanuit twee richtingen daar samen te komen. Motoren die de vouwen uit je broek rijden, op hoge toeren gillend voorbij komen, in de bocht op hun plaat gaan en dan gelijk vier collega motoren erom heen om de boel stil te blokkeren, want stel dat je er tussendoor laveert.
(Nee, ik verzin het niet en nee ik heb het niet aangedikt)
-
fredmtb-sport
- Forum-lid
-
Contact
fredmtb-sport
23 jul 2017 12:01
Iedereen zijn eigen/haar verhaal, maar in ieder geval geen saaie bende op de Stelvio

Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
wasbeer2006
23 jul 2017 16:42
fredmtb-sport schreef: ↑23 jul 2017 12:01
Iedereen zijn eigen/haar verhaal, maar in ieder geval geen saaie bende op de Stelvio
Haha, Italie is een ander land mijn ervaring is of je hebt een coureur voor je of achter je en die gaan echt hard. Of het gaat wel zo verschrikkelijk traag............
Ook wel meegemaakt op de pordoi dat het wel een wedstrijd leek met motoren zo hard en plat kwam het voorbij.
Wil je dat niet zoek slechter asphalt op of rijd daar niet.
De meest gevaarlijke situatie kom ik toch vaak in de dorpjes tegen of belgen natuurlijk dat zijn de ergste.....