Alles over vakanties op én met de fiets

Fietsen op Lesbos

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 26 jul 2013 11:38

Ik ga in september waarschijnlijk naar Lesbos op vakantie en meestal kan je op die Eilanden wel aardig fietsen op de racer, heuveltje hier en daar, redelijk asfalt etc. Maar als ik google op fietsen op Lesbos kom ik niet heel veel tegen. Dus ik vroeg me af of het wel de moeite waard is om mijn eigen fiets mee te nemen, wat ik gezien recent blessureleed en de huidige goede afstelling van mijn fiets wel het liefste doe. Het is eventueel ook nog een optie om de MTB mee te nemen als dat beter is.

Iemand bekend met dit eiland?

rinke
Forum-lid

rinke 26 jul 2013 13:29

Heb er 4 jaar geleden op een scooter rondgereden en je kan er prima met een racer uit de voeten, lekker klimmen en dalen.. Echter weet ik niet of je er 1 kan huren daar. MTB kan volgens mij ook prima, zat onverhard. Veel plezier, schitterend eiland. Hopelijk zit je in Molyvos?

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 26 jul 2013 14:39

Goed om te horen, wil sowieso ook zeker nog wel een dagje een MTB huren, want dan kom je toch weer op heel andere plaatsen. Vaak doe ik dan een MTB tour met een gids, dan leer je toch weer wat meer.

Molyvos wordt het volgens mij ja, eerlijk gezegd laat ik de "kleine baas" dit jaar al het zware uitzoekwerk doen, dus ik heb me er nog niet heel erg mee bemoeid ;)

rinke
Forum-lid

rinke 26 jul 2013 14:58

Dan absoluut voor Molyvos gaan, niet Petra of plaatsen er omheen. Die zijn namelijk rete saai.... Molyvos is fantastisch

Desertstorm
Forum-lid

Gebruikersavatar Desertstorm 19 jul 2017 10:07

We zijn inmiddels vier jaar verder.

Zijn er intussen meer met fiets-ervaringen op Lesbos? Ik ben vooral benieuwd naar mogelijkheden van goede MTB-verhuur en evt. routes. Kan op het internet niet bijzonder veel vinden.

Tips zijn welkom!
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."

Plaats reactie