BRM 600 Merselo (Rondje Nederland), 3 juni 2017
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Bij 200 en 300km heb ik het gevoel dat je het op de macht/karakter nog wel kan doen. Daar wijk je niet heel veel af van hoe je anders een 100km rit voor zou bereiden.
Bij 400/600km lijkt het mij wel echt een aparte tak van sport te worden (geen ervaring mee). Hier zul je door de nacht moeten, zul je ook ergens misschien wel even een oogje dicht moeten doen en spelen voeding + herstellen op de fiets ook wel een rol. Daar ligt naar mijn inziens ook ergens de grens tussen wielrennen of randonneuren.
Bij 400/600km lijkt het mij wel echt een aparte tak van sport te worden (geen ervaring mee). Hier zul je door de nacht moeten, zul je ook ergens misschien wel even een oogje dicht moeten doen en spelen voeding + herstellen op de fiets ook wel een rol. Daar ligt naar mijn inziens ook ergens de grens tussen wielrennen of randonneuren.
Om te "proberen" kan je je inschrijven voor solo 24 uurs races ( bv op het circuit Zandvoort). Als het echt niet meer gaat/wil is het in het slechtste geval nog 4 km fietsen
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben