Alles over vakanties op én met de fiets

Rhenen paasdagen

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 16 apr 2017 21:30

Pijp ie schreef:Dan kan je idd mooi richting Doorwerth/Oosterbeek rijden en posbank is dan ook niet ver meer, terug via de andere kant van de Rijn over de Drielse dijk kan je dan weer terug naar Rhenen jagen of via Otterlo/Ede en Veenendaal weer naar Rhenen
Meestal is het beter om dat in omgekeerde richting te doen want de vaak uit het westen komende wind heb je dan op die dijk net tegen.

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 16 apr 2017 21:38

Dat is toch de bedoeling? :-D lekker zwaar.
Afbeelding

Jac
Forum-lid

Jac 16 apr 2017 21:41

Ik vraag me af of ts wel in Rhenen is ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 16 apr 2017 21:42

Quarantanove schreef:
Pijp ie schreef:Dan kan je idd mooi richting Doorwerth/Oosterbeek rijden en posbank is dan ook niet ver meer, terug via de andere kant van de Rijn over de Drielse dijk kan je dan weer terug naar Rhenen jagen of via Otterlo/Ede en Veenendaal weer naar Rhenen
Meestal is het beter om dat in omgekeerde richting te doen want de vaak uit het westen komende wind heb je dan op die dijk net tegen.
Wordt je sterk van,of rij jij ook om een berg heen ipv er over heen ;)
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 16 apr 2017 21:57

nijkie schreef:
Quarantanove schreef:
Wordt je sterk van,of rij jij ook om een berg heen ipv er over heen ;)
Ja , ik ben nadat ik al meer dan drie decennia geleden met echt koersen ben gestopt overgestapt naar het toerfietsen en ben ik absoluut niet met presteren bezig. Dat stelt overigens op wielertoeristisch niveau ook niets voor. Ik vermijd bergen , heuvels en tegenwind dan ook zoveel mogelijk. De enige meerwaarde die bergen en heuvels hebben op het toerfietsen is dat je boven vaak fraaie toeristische vergezichten voorgeschoteld krijgt. Daarom vermijd ik heuvels en bergen waar dat uitzicht enorm belemmerd wordt door begroeiing zoveel mogelijk.

robbiey
Forum-lid

robbiey 25 apr 2017 20:22

Bedankt allen voor de goede tips en adviezen ! Zat direct naast de Grebbeberg en
heb jullie tochtjes opgevolgd. Prachtig om te fietsen daar richting Italiaanse weg.
Met de Garmin nog wel even kleun typfoutje ipv Rhenen , Rheden ingevoerd en daar
kwam ik in Arnhem achter.
Via de andere kant van de rijn met wind tegen lang stuk teruggefietst maar desondanks
schitterend genoten.
Volgende dag Dtc bordjes gevolgd 'bultenroute' makkelijk!

Nee_Nee
Forum-lid HC

Nee_Nee 25 apr 2017 20:50

De Grebbeberg ligt IN Rhenen... En dan toch nog richting Rheden gaan rijden. Vind ik knap!

Jac
Forum-lid

Jac 25 apr 2017 21:21

Wel de posbank meegepakt in Rheden ;)
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Douglas
Forum-lid

Gebruikersavatar Douglas 25 apr 2017 21:29

Jac schreef:Wel de posbank meegepakt in Rheden ;)
Als Robbiey een beetje consequent is heeft hij de Postbank in Rhenen.gepakt!
o'7o

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 25 apr 2017 21:40

Gheheh. Kan gebeuren, nog steeds een prima route dan. Blij in deze omgeving te wonen, bossen, dijken, heuvels. En het levert veel street cred op in de states, yo man, I'm from the alley. Maar ja, voor hetzelfde geld woon je in Pigeons. Of erger nog, in Animals.
Afbeelding

Nee_Nee
Forum-lid HC

Nee_Nee 26 apr 2017 09:36

De Postbank uit de Giro
(d'Italia)

Plaats reactie