Probleem met dtswiss
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Mee terug naar de FM, lijkt me zeker een garantie gevalletje gezien de leeftijd en de kilometers!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Maatwielen
- Forum-lid
- Contact
Wat is uw gewicht?
Website: https://www.maatwielen.nl
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Is gewoon garantie, me terug naar je fm.
Of omspaken of volledig nieuwe wielen.
Hou ons op de hoogte.
Ps: Bij Mavickomt dit meer voor en als het In de eerste 2 jaar is krijg je meestal een nieuw wiel, bij de duurdere kan het zijn dat ze omspannen naar een nieuwe velg.
Of omspaken of volledig nieuwe wielen.
Hou ons op de hoogte.
Ps: Bij Mavickomt dit meer voor en als het In de eerste 2 jaar is krijg je meestal een nieuw wiel, bij de duurdere kan het zijn dat ze omspannen naar een nieuwe velg.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Maatwielen
- Forum-lid
- Contact
Het kan zijn dat voor deze goedkopere wielen een velg is gebruikt die van wat zachter en dus minder sterk aluminium is gemaakt. De R460 is bijvoorbeeld ook van wat zachter aluminium gemaakt dan zijn duurdere broertjes (de RR411 bijvoorbeeld).Ned1108 schreef:88 kg gewoon woon werkverkeer. Wel schijfremmen.
24 gewone spaken in combinatie met lage velg is ook wat weinig voor iemand van 88 kg die veel fietst.
'Maximaal rijdersgewicht 110 kg' lees je dan bij de specificaties van deze wielen en zo veel andere wielen. Dit is misleiding en heel veel mensen laten zich daardoor misleiden. Ja, iemand van 110 kg zakt niet gelijk door de wielen als hij erop gaat zitten, dat wel, maar verder blijken deze en vele andere wielen totaal ongeschikt voor iemand met met een gewicht van tegen de 100 kg of meer.
Laatst gewijzigd door Maatwielen op 07 apr 2017 12:54, 4 keer totaal gewijzigd.
Website: https://www.maatwielen.nl
Verkopersprobleem, als deze hem zo de fiets verkoopt, lijkt mij ......Maatwielen schreef:24 gewone spaken in combinatie met lage velg is ook wat weinig voor iemand van 88 kg die veel fietstNed1108 schreef:88 kg gewoon woon werkverkeer. Wel schijfremmen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat kan allemaal wel juist zijn maar daar heeft TS op dit moment niet zoveel aan he.Maatwielen schreef:Het kan zijn dat voor deze goedkopere wielen een velg is gebruikt die van wat zachter en dus minder sterk aluminium is gemaakt. De R460 is bijvoorbeeld ook van wat zachter aluminium gemaakt dan zijn duurdere broertjes (de RR411 bijvoorbeeld).Ned1108 schreef:88 kg gewoon woon werkverkeer. Wel schijfremmen.
24 gewone spaken in combinatie met lage velg is ook wat weinig voor iemand van 88 kg die veel fietst.
'Maximaal rijdersgewicht 110 kg' lees je dan bij de specificaties van deze wielen en zo veel andere wielen. Dit is misleiding en heel veel mensen laten zich daardoor misleiden. Ja, iemand van 110 kg zakt niet gelijk door de wielen als hij erop gaat zitten, dat wel, maar verder blijken deze en vele andere wielen totaal ongeschikt voor iemand met met een gewicht van tegen de 100 kg of meer.
Maar je hebt gelijk als hij zich in de toekomst een nieuwe set wil kopen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn bontrager affinity comp.
Wel na een 20000km (ook woon/werk en met schijfremmen).
In garantie heeft men dan de velg vervangen.
Maar om ondertussen verder te kunnen fietsen dt swiss 32 spline gekocht.
Koop je een fiets met schijfremmen omdat dan je velgen niet verslijten, dan scheuren ze.
Ik krijg toch echt wel het gevoel dat er veel fietsonderdelen gewoon niet sterk genoeg gemaakt worden.
Wel na een 20000km (ook woon/werk en met schijfremmen).
In garantie heeft men dan de velg vervangen.
Maar om ondertussen verder te kunnen fietsen dt swiss 32 spline gekocht.
Koop je een fiets met schijfremmen omdat dan je velgen niet verslijten, dan scheuren ze.
Ik krijg toch echt wel het gevoel dat er veel fietsonderdelen gewoon niet sterk genoeg gemaakt worden.
Het moet steeds lichter en dan ga je op de grenzen stuiten.
Komt de fabrikanten door de bank genomen niet slecht uit....
Duurzame wielen moet je zelf bouwen.
Cheap, light, strong, pick two.
Komt de fabrikanten door de bank genomen niet slecht uit....
Duurzame wielen moet je zelf bouwen.
Cheap, light, strong, pick two.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Is degene die de wielen gesteld heeft dezelfde als de verkopende partij? Ik kan mij voorstellen dat ze daar moeilijk over doen.