Alles over vakanties op én met de fiets

Route woon werkverkeer den bosch Veldhoven

thom1515
Forum-lid

thom1515 02 apr 2017 13:19

Hi allemaal

Vroeg mijn af of iemand een goede route heeft voor woon werkverkeer met de racefiets tussen Veldhoven en den bosch, lees weinig verkeerslichten, goede wegen etc.

Hoor het graag groeten

NicoNB
Forum-lid

Gebruikersavatar NicoNB 02 apr 2017 13:27

Staan er zoveel verkeerslichten op die route dan?

Meest voor de hand liggende is Den Bosch Vught Boxtel (langs A2 naar Best en dan Veldhoven.
Als dat stuk A2 niet leuk is kun je vanuit Boxtel een stuk parallel aan het spoor pakken richting Best.
Vanuit Boxtel ga je dan een stuk richting Oirschot. Enige nadeel dat er een kleine kilometer onverhard is wat tijdens natte dagen wel eens een modderpad wil worden.

uninvitedguest
Forum-lid

uninvitedguest 02 apr 2017 20:33

Kortste en meest directe route is idd langs de A2

Je kunt echter ook de A2 tot aan Boxtel volgen en dan langs het fietspad via de Oude Grintweg naar Oirschot. Dan richting Eindhoven via Eindhovense Dijk, rechtsaf naar vliegveld, vlak voor vliegveld richting Wintelre en dan richting Veldhoven.

Ik zou zeggen, zet eens een route uit via bijv goochel Maps en fiets hem eens in het weekend.
Weet je ongeveer hoe lang je er over doet en zit je op maandagochtend niet te kloten.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

thom1515
Forum-lid

thom1515 02 apr 2017 22:48

Thanks, ja vroeg me vooral af of iemand dit ook deed e n fondue zn route bijv iOS Travis heeft staan. Grote lijnen heb ik wel door maar zit vaak te klooien in de steden zelf.

Plaats reactie