Wegens aankoop van een setje Speedplay pedalen doe ik mijn Shimano PD-R670 Ultegra SPD-SL Race pedalen van de hand.
Ze zijn nog in goede staat, maar hebben wel de sporen van gebruik natuurlijk. Ze zijn één zomer, nou ja van eind augustus tot en met begin oktober, gebruikt en dit voorjaar direct vervangen. Altijd normaal gebruikt, nooit mee gevallen of ergens tegenaan gereden.
Specificaties:
- 318 gram
- zwart met gepolijst aluminium
- RVS as
Vraagprijs: 50,-
[img=https://lh6.googleusercontent.com/_bccE ... 070337.JPG]
[img=https://lh4.googleusercontent.com/_bccE ... 070339.JPG]
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Shimano PD-R670 Ultegra SPD-SL Race pedalen
Exclusief schoenplaatjes? In dat geval lijkt me de prijs een beetje hoog; deze pedalen kosten nieuw zo rond de 65 euro in Duitsland, inclusief schoenplaatjes die normaal gezien zo'n 15 euro kosten.
Ik heb denk ik nog wel ergens schoenplaatjes liggen hoor, die doe ik er wel bij (moet ik eerst even zoeken, zal het vanavond wel even laten weten).
Verder kan ik zeggen dat het een vraagprijs is, dus ik sta open voor een redelijk bod.
Verder kan ik zeggen dat het een vraagprijs is, dus ik sta open voor een redelijk bod.
Cannondale Supersix \'10
Focus Mares \'10
Focus Mares \'10
En is het verder heel irritant als mensen gaan zeuren over je vraagprijs. Als jij er 50 euro voor wilt hebben, dan zal 'de markt' vanzelf uitwijzen of dat een juiste prijs is.
Daarom van mij een gratis upje:)
Daarom van mij een gratis upje:)
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Jongens, geen ruzie maken nu 
Van die prijs mag iedereen vinden wat hij verder wil, met een geïnteresseerde koper kom ik er wel uit. Maar je moet met je vraagprijs ook niet te laag beginnen natuurlijk.
Van die prijs mag iedereen vinden wat hij verder wil, met een geïnteresseerde koper kom ik er wel uit. Maar je moet met je vraagprijs ook niet te laag beginnen natuurlijk.
Cannondale Supersix \'10
Focus Mares \'10
Focus Mares \'10
Ok, toch geen schoenplaatjes er meer bij blijkbaar. Heb de laatste onder de schoenen van m'n vriendin gemaakt en die onder mijn schoenen vandaan kwamen zijn echt niet meer in voldoende staat om iemand blij mee te maken. Helaas!
Cannondale Supersix \'10
Focus Mares \'10
Focus Mares \'10
- plantagenet
- Forum-lid
PM voor de pedalen excl. schoenplaatjes 
Weer of geen weer....één van twee is er altijd