Alles over vakanties op én met de fiets

Fietsvakantie Spanje

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37981
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 27 jan 2017 20:30

Wij hebben nu Italie al geboekt ;-)
Less is bore

Gebruikersavatar
ronin
Forum-lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 20 jul 2009 19:15
Locatie: Alphen aan den Rijn

Gebruikersavatar ronin 27 jan 2017 20:30

WielrennerYouri schreef: Ik heb interesse om op fietsvakantie naar Spanje te gaan. Het liefste zou ik in de buurt van Girona of Barcelona gaan zitten.

Als het iets zuidelijker mag zijn, gunstig micro-klimaat, goed aan te vliegen en alles op-en-top geregeld....dan kan ik je gerust Vuelta Turistica aanbevelen.
Een paar jaar geleden een week geboekt, dat hield in: transfer vanaf het vliegveld, huurfiets voor de hele week, luxe hotelkamer met alle faciliteiten en een compleet fietsarrangement. Alleen zelf je vliegticket regelen naar Allicante of Valencia.

Eten was halfpension, in het hotel is een fitness en tegen betaling sportmassage. Er zijn meerdere fietsteams (diverse niveaus) aanwezig. Elke dag andere cols onder begeleiding, dus volledige focus op het fietsen en weer veilig terug in het hotel.

Ik zou graag nog zo'n weekje willen boeken, reken wel op een EUR 1000,- totaal. Maar dan heb je ook wat :winkthumb:

linkje: http://www.vuelta-turistica.com/

buddo
Forum-lid
Berichten: 1964
Lid geworden op: 20 aug 2005 11:02
Locatie: Heerenveen

buddo 27 jan 2017 21:18

Onlangs ook een ander topic hierover, zie hier. Met de zoekfunctie kom je nog wel meer tegen denk ik.
body schreef: Deze had ik idd gezien. Heb je zelf ook ervaring met deze zaak?
Ik heb twee keer een trainingsweek met huurfiets daar gedaan, mijn ervaring was erg positief (ook over het materiaal).

erik6
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 dec 2016 17:29

erik6 21 feb 2017 23:01

als je op zoekt ben naast de fietstocht, ook wat moois te zien, kan ik je de toer net ten noorden van Rosas aanraden.

deze gaat van Rosas > El Port de la Selva > Monestir de Sant Pere de Rodes > Villejuiga > Peralada > Vilanova de la Muga > Castello d'Empuries > Rosas

je kan hem hier bekijken: http://www.reiskriebels.nl/nieuws/moois ... osta-brava

Cadaques is hier de kers op de taart!

Wel moet je wat kunnen klimmen, want dit is het begin van de Pyreneeen. Liefst buiten de schoolvakanties doen, want anders wat veel toeristen

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5706
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 23 feb 2017 12:04

buddo schreef:Onlangs ook een ander topic hierover, zie hier. Met de zoekfunctie kom je nog wel meer tegen denk ik.
body schreef: Deze had ik idd gezien. Heb je zelf ook ervaring met deze zaak?
Ik heb twee keer een trainingsweek met huurfiets daar gedaan, mijn ervaring was erg positief (ook over het materiaal).
'k heb daar al twee keer een fiets gehuurd: eerst nog van ex-prof Patrick Deneut en dan van ex-prof Jurgen van Goolen. Erg vriendelijk en zeer degelijk materiaal. Van kennissen die daar al georganiseerd gereden hebben met vuelta-turustica niks dan lof gehoord. Ook een zonnige en mooie streek daar.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie