Ter info fietskalender Zuid-Limburg en omgeving.
Ik was ook aan het snuffelen en klikte Reken Francorchamp Reken aan http://www.detoekomstrekem.be/Assign/or ... mps-rekem/ als je ziet wat je krijgt voor het startgeld bijvoorbeeld daar vragen ze in Nederland hetzelfde en heb je bijna niets.jwpcycle schreef:@nijkie, dat is een hele goeie, gebruik ik al heel lang vooral voor de minder bekende tochten in onder ander de eifel.
Nu interesseert mij het inschrijfgeld niet maar het verschil is opvallend.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Nordeifel Marathon vanuit Euskirchen op 28 mei die is super hebben wij nu al 4 jaar op rij gedaan
Meestal de 205km route met ongeveer 3400hm.
Hele rustige wegen met asfalt als een biljartlaken, pauze plaatsen genoeg met een overvloed aan eten en drank.
Jij komt toch uit Arnhem dat is denk een goede 2 uur rijden daarheen.
Echt een aanrader.
Hele rustige wegen met asfalt als een biljartlaken, pauze plaatsen genoeg met een overvloed aan eten en drank.
Echt een aanrader.
Dan zit ik in Italie ben vanaf 10 April tot eind Oktober om het weekend dus het is zeer beperkt bij mij om 1 volle dag weer van huis te zijn.Maar bedankt voor de tip uiteraard.jwpcycle schreef:Nordeifel Marathon vanuit Euskirchen op 28 mei die is super hebben wij nu al 4 jaar op rij gedaan
Echt een aanrader.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.