Hallo,
Ik ben 16 jaar oud en ik ben van plan komend seizoen wielerwedstrijden te gaan fietsen. Ik heb gelezen dat je met een licentie zowel op de mtb als op de racefiets wedstrijden mag rijden. De enige mtb competitie bij mij in de buurt is de wintercollectie in havelte. Ik kan meedoen met een daglicentie of met een seizoenslicentie. Ik wil wel een seizoenslicentie nemen, maar ik weet niet of er buiten deze mtb competitie nog andere competities in Noord-Nederland zijn. Ik kan ook niets vinden over de wielrencimpetities in noord Nederland voor mijn leeftijd.
Welke mtb competities zijn er in Noord Nederland voor 16 jarigen?
Welke wegwielren competities zijn er in Noord Nederland voor 16 jarigen?
Wat zijn de kosten voor een licentie?
Willem
Wedstrijden rijden 16 jaar Noord Nederland
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Voor een licentie moet je lid zijn van een wielerclub. Wil je dus een licentie of basislidmaatschap?
Maak joe woar
Maar geldt dit ook voor mountainbiken. Ik wil wel meedoen voor het klassement. Met een basislidmaatschap kan ik alleen funklasse wedstrijden rijden?Fietsen?altijd schreef:Voor een licentie moet je lid zijn van een wielerclub. Wil je dus een licentie of basislidmaatschap?
Willem, er is maar een manier.
Meld je aan bij een wielervereniging bij je in de buurt, alleen daar kunnen ze je verder helpen.
Als je volgend jaar 17 word, dan ben je 1st junior.
Veel succes, en hou er rekening mee dat zij al een paar jaar wedstrijd rijden en jij net komt kijken.
Verwacht dus in het begin niet te veel en hou vol...
O ja en ga alvast sparen t's een een dure sport.
Meld je aan bij een wielervereniging bij je in de buurt, alleen daar kunnen ze je verder helpen.
Veel succes, en hou er rekening mee dat zij al een paar jaar wedstrijd rijden en jij net komt kijken.
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Idd als je niet alleen maar funklasse wil rijden heb je een licentie nodig en dat is lid worden. Is ook nog eens gezelliger en je traint goed.
En volgend jaar eerste jaars ja! Wie weet kom ik je nog tegen
En volgend jaar eerste jaars ja! Wie weet kom ik je nog tegen
Maak joe woar
+1 en niks aan toe te voegen. Lid worden van een wielerclubmao schreef:Willem, er is maar een manier.