Het is eindelijk zover, op korte termijn wordt er overgestapt op nieuwe forum software (PHPBB3). Om de overgang naar het nieuwe forum goed te laten verlopen is het van essentieel belang dat iedereen een email adres in z'n profiel heeft staan dat in gebruik is.
Als dit niet het geval is dan is het email adres te wijzigen in het 'Profiel' of klik op de volgende link: http://forum.fiets.nl/profile.asp?edit=profile
De overgang naar de nieuwe software zal waarschijnlijk gepaard gaan met enige downtime van het forum.
Nieuwe forum software
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Is er een mogelijkheid dat ik mijn account kwijtraak als ik mijn mailadres wijzig (zoals bij Sharkman, Timo, Aznasi en nog een reeks anderen gebeurde)?
-
hendrikjan
- Forum-lid
dat vroeg ik mij ook af...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="havana"]Is er een mogelijkheid dat ik mijn account kwijtraak als ik mijn mailadres wijzig (zoals bij Sharkman, Timo, Aznasi en nog een reeks anderen gebeurde)?[/quote]
Als het goed is kan dat niet meer gebeuren. Met een heel aantal accounts is het uitgetest en geen enkel account hield op met werken.
Als het goed is kan dat niet meer gebeuren. Met een heel aantal accounts is het uitgetest en geen enkel account hield op met werken.
- de zwarten
- Forum-lid HC
wat is te verstaan onder korte termijn? een dag, een week, een maand?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®