Dropper posts
Dat op een xc bike een dropper overdreven is, is natuurlijk onzin, want dat hangt nogal van het parkoers af. Maar dat er in Nederland geen enkel parkoers is waar een dropper toegevoegde waarde heeft, daar ben ik het mee eens. Of bedoelde je dat ook?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Lijkt me handig om te quoten dan wel te vermelden op wie reageert. Ik denk lawnmower die zegt dat:53x11 schreef:Dat op een xc bike een dropper overdreven is, is natuurlijk onzin, want dat hangt nogal van het parkoers af. Maar dat er in Nederland geen enkel parkoers is waar een dropper toegevoegde waarde heeft, daar ben ik het mee eens. Of bedoelde je dat ook?
Jij @53X11 moet toch weten hoe, wanneer en wat te quoten gezien je werk of rotzooien ze er tegenwoordig maar wat bij aan op de Faculteit Bewegingswetenschappen VU?lawnmower schreef:Ik kan me in Nederland geen enkel parcours voor de geest halen waar een dropper toegevoegde waarde heeft. Enduro rijden is in NL niet gewèldig uitdagend en xc met een dropper vind ik ècht overdreven
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
?? Wil je dat ik in APA stijl refereer ofzo?
Ik heb altijd begrepen dat onnodig quoten, bijvoorbeeld bij een reactie die direct op bovenstaande berichten slaat, not done is op fora.
Ik heb altijd begrepen dat onnodig quoten, bijvoorbeeld bij een reactie die direct op bovenstaande berichten slaat, not done is op fora.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?