ISAAC
- Wiliertoerist
- Forum-lid
een paar goed genomen foto's zou ze niet misstaan...
-
TomVanbuel
- Forum-lid

Ik overweeg de aanschaf van een Isaac Boson. Ik kan op dit forum maar ook elders op internet echter nauwelijks gebruikersreviews vinden van het huidige model. Is er iemand die mij hieraan kan helpen (rijeigenschappen, comfort etc.)?
Canyon Endurace CF SL disc 9.0 Di2
Specialized Stumpjumper Comp
Specialized Stumpjumper Comp
@MariusP: ik heb sinds 2 maanden een Boson (met Ultegra 6800). Ik ben er heel blij mee; fijne, lichte en stijve fiets maar toch niet knalhard. Ik had hiervoor een Red Bull Pro SL (alu) en die was knetterhard. Maar eerlijk is eerlijk: vergeleken daarmee is elke fiets comfortabel.
Enige puntje waar ik nog niet helemaal aan gewend ben is het stuur. Op de Red Bull zat een Ritchey Streem (beetje aero/ergo stuur) en op de Boson zit een gewoon compact stuur van ronde buis. Vergeleken met mijn vorige stuur is dit stuur een beetje dun. Er zit overigens ook vrij dun stuurlint op dus misschien dat een dikker stuurlint al veel oplost.
Enige puntje waar ik nog niet helemaal aan gewend ben is het stuur. Op de Red Bull zat een Ritchey Streem (beetje aero/ergo stuur) en op de Boson zit een gewoon compact stuur van ronde buis. Vergeleken met mijn vorige stuur is dit stuur een beetje dun. Er zit overigens ook vrij dun stuurlint op dus misschien dat een dikker stuurlint al veel oplost.
Weg: Isaac Boson | Modder: Kinesis Tripster AT
-
tom de groot
- Forum-lid
Volgens mij kun je ze tegen meerprijs ook krijgen met een streem stuur.
Dat is dus het vreemde: in de specs in de catalogus staat dat er een streem-stuur op zit, maar op de foto's in de catalogus zie je het stuur dat ik heb, en dat is een gewoon compact stuur. Moet ik nog even achteraan om te vragen hoe dat nou zit.
Weg: Isaac Boson | Modder: Kinesis Tripster AT
-
tom de groot
- Forum-lid
Alleen ervaring met een andere Isaac (meson) daar erg tevreden over. Zag een vitron staan met f4 wielen er in die zag er erg mooi uit.
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Isaac Boson Disc 2017
Gek ik ben heel tevreden over mijn huidige fietsen,maar het is bij mij bijna net als met vrouwen wat je niet bezit wil je altijd hebben
Nu valt mijn oog al een tijdje op deze Isaac Boson Disc Ultegra maar weet er eigenlijk wijzig over,zijn hier mensen met gebruikers ervaring,wie weet stap ik over.
http://www.isaac-cycle.com/en/models/boson-disc-2017

Gek ik ben heel tevreden over mijn huidige fietsen,maar het is bij mij bijna net als met vrouwen wat je niet bezit wil je altijd hebben
Nu valt mijn oog al een tijdje op deze Isaac Boson Disc Ultegra maar weet er eigenlijk wijzig over,zijn hier mensen met gebruikers ervaring,wie weet stap ik over.
http://www.isaac-cycle.com/en/models/boson-disc-2017

Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Wat wil je weten.... Het is een prima fiets.