Derny rijden op een zeer hoog niveau, fantastisch!
https://youtu.be/amb-FNwQNFA
zesdaagse Londen
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Zonder remmen is juist veilig.
Maak joe woar
Mooi in beeld gebracht, maar niet bijzonder eigenlijk. Er zijn maar weinig derny's waar nog lak op het spatbord zit, juist omdat dit is hoe je achter een derny rijdt. Desalniettemin, mooi in beeld gebracht.
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Wat een fantastische ontknoping had dit helemaal niet verwacht. Het koersinzicht van De Ketele heeft hier in hoge mate toe bijgedragen en prachtig afgemaakt door De Pauw. De Ketele had het natuurlijk wel door de Cavendisch door zijn beste krachten heen zat.(dat zie je gewoon heel erg goed bij hem). En ja eerlijk, ik dacht dat al wat voor de laatste avond gebeurde in scene was gezet en dat Cav/Wiggo zowiezo zouden winnen (in kaart gezet).Dus geen grandioos afscheid voor wiggo en zelfs de laatste sprint niet gegund.Kippevel moment. 
ottorongo schreef:Wat een fantastische ontknoping had dit helemaal niet verwacht. Het koersinzicht van De Ketele heeft hier in hoge mate toe bijgedragen en prachtig afgemaakt door De Pauw. De Ketele had het natuurlijk wel door de Cavendisch door zijn beste krachten heen zat.(dat zie je gewoon heel erg goed bij hem). En ja eerlijk, ik dacht dat al wat voor de laatste avond gebeurde in scene was gezet en dat Cav/Wiggo zowiezo zouden winnen (in kaart gezet).Dus geen grandioos afscheid voor wiggo en zelfs de laatste sprint niet gegund.Kippevel moment.
+1
Kijk al uit naar de zesdaagse van Gent; Wiggo/Cav -De Ketele/De Pauw EN Keisse/Viviani
Gaat vuurwerk geven!
Facta, non verba!